دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: لیست من یک راز است / نوری و طارمی را حفظ می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضرغام اسماعیل مدافع تیم ملی عراق بازیکن بسیار خوبی است، امابه دلیل رقم بالای وی نمی توانم او را جذب کنیم.
کد خبر : 25618

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،برانکو ایووانکویچ که برای جلسه با اعضای کادر فنی پرسپولیس به محل این باشگاه رفته بود در باره نتیجه این جلسه گفت:« در جلسه امروز تمام اعضای کادر فنی حضور داشتند البته این جلسه ،جلسه خاصی نبود چرا که قرار است اعضای کادر فنی به صورت روزانه با هم جلسه برگزار کنند.»


وی افزود:«در فصل گذشته مشکلات عدیده‌ای داشتیم طاهری سرپرست باشگاه هم 7-8 روز است آمده و اگر 24 ساعت هم کار کند نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند.»


وی در ادامه درباره تجمع هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه گفت: «از هواداران پرسپولیس می‌خواهم به ما اعتماد و اعتقاد داشته باشند.برای موفقیت پرسپولیس همه تلاشمان را می‌کنیم. انان باید شرایط را درک کنند. باشگاه مشکلات زیادی دارد و مدیران در تلاش هستند تا آنها را حل کنند تا بتوانیم در فصل نقل و انتقالات خوب یاری گیری کنیم.»


برانکو در ادامه به علاقه‌اش به حضور ضرغام اسماعیل مدافع تیم ملی عراق در پرسپولیش اشاره کرد و گفت:« او یک بازیکن عالی است. در جام ملت‌ها او را دیدم این بازیکن‌خیلی گران است و قطعا پیشنهادهای دیگری هم دارد او گزینه های دیگری غیر از پرسپولیس دارد به سختی می‌شود چنین بازیکنی را بدست آورد.»


سرمربی پرسپولیس در مورد فهرست بازیکنان مدنظرش گفت:« اسامی که من به باشگاه داده‌ام و یک راز است و بحث کاری بین من و باشگاه است. متاسفانه اگر این اسامی مشخص شود بر روی برخی از آنها تبلیغات انجام می‌شود و به سختی می‌شود آن بازیکنان را به دست آورد.»


برانکو در مورد وضعیت اومانیا و گابریل برای فصل آینده گفت: «اومانیا بازیکن ماست و اکنون با تیم ملی کاستاریکا در کشورش حضور دارد. او می‌خواهد در جام کونکاکاف حاضر شود اما ما این بازیکن را می‌خواهیم و تلاش می‌کنیم این بازیکن در این جام شرکت نکند اما گابریل در ترکیب ما نیست.»


وی در مورد وضعیت محمد نوری و مهدی طارمی که ظاهرا از باشگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارند گفت: «بازیکنان خوب همیشه پیشنهاد دارند و این یک نکته مثبت برای باشگاه است که سایر باشگاه‌ها به بازیکنان خوبش پیشنهاد می‌دهند این بازیکنان باید خودشان تصمیم بگیرند ما علاقمند هستیم تا آنها را حفظ کنیم اما آنها خودشان باید برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند.«



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب