دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با آنا:

طرح تجمیع 2 موجب استفاده بیشتر از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت:‌ با همت و تدبیر رئیس دانشگاه آزاد، اجرای طرح تجمیع 2 برکاتی در ابعاد گوناگون به ویژه در زمینه افزایش بهره‌وری، کاهش بوروکراسی، ارتقای کیفیت و چابک‌سازی کلی ساختار اداری دانشگاه خواهد داشت.
کد خبر : 25615

دکتر آصف زارع در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با توجه به ابعاد و اهمیت طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این دانشگاه وسیع‌ترین نهاد آموزش عالی کشور و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است. برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی باید حضور فعال خود را در عرصه‌های گوناگون علمی و پژوهشی و فرهنگی داخلی و بین‌المللی با بهروری بیشتر تقویت کند و طبیعی است که برای رسیدن به این اهداف متعالی نیاز به چابک‌سازی ساختار و بهره‌روی بهینه از همه پتانسیل‌ها دارد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و رئیس واحد بیرجند گفت: مطابق ساختار جدید و با برگزاری انتخابات برای انتخاب روسای شوراهای تخصصی، دکتر محمد محمدی، معاون آموزشی واحد بیرجند به عنوان رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر مجیدرضا ناصح، معاون پژوهشی واحد بیرجند به عنوان رئیس شورای پژوهش و فناوری، حسین جعفری معاون اداری مالی واحد بیرجند به عنوان رئیس شورای ادارای مالی، دکتر عطاءالله اژدری معاون دانشجویی واحد بیرجند به عنوان رئیس شورای دانشجویی و فرهنگی و حسین بهشتی‌نژاد معاون عمرانی واحد بیرجند به عنوان رئیس شورای عمرانی این استان انتخاب شده‌اند.


وی با بیان اینکه رئیس شورای زنان فرهیخته استان متعاقبا انتخاب خواهد شد، ادامه داد: اینجانب نیز به عنوان رئیس شورای تخصصی برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان استان خراسان جنوبی انتخاب شدم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته