دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردرگمی فدراسیون فوتبال ایتالیا

اعضای فدراسیون فوتبال ایتالیا برای چهارمین بار نتوانستند تا از بین سه نامزد انتخاب شده برای ریاست فدراسیون این کشور یکی را انتخاب کنند.
کد خبر : 256080

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از مدیاست، فوتبال ایتالیا روزهای سخت و عجیبی را پشت سر می‌گذارد. تیم‌ ‌ملی ایتالیا برای نخستین بار در تاریخ خود از صعود به جام جهانی بازماند. آتزوری در پلی‌آف برابر سوئد تن به شکست داد و همین باعث شد تا هواداران زیاد این تیم بزرگ حسرت حضور در جام جهانی 2018 روسیه را داشته باشند.


کارلو تافیکو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بعد از این ناکامی بزرگ مجبور به استعفا شد و سرمربی هم چنین رویه‌ای را در پیش گرفت اما جالب این که با وجود گذشت چندین هفته از کناره‌گیری رئیس فدراسیون و سرمربی، اما هنوز تکلیف جانشینان آنها مشخص نشده است.


اعضای فدراسیون فوتبال ایتالیا برای چهارمین بار تشکیل جلسه دادند تا از بین سه نامزد انتخاب شده برای ریاست فدراسیون یکی را انتخاب کنند اما این بار هم جلسه که هفت ساعت طول کشید بدون نتیجه‌ به پایان رسید و هیچ کدام از گزینه‌ها نتوانست بیش از 50 درصد آراء را به دست آورد.


انتخاب سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا بستگی به انتخاب رئیس جدید دارد و هر کدام از سه نامزد بر عهده گرفتن پست ریاست یک مربی را در نظر دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته