دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1394 - 16:12
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به آنا خبر داد

دو نفر مصدوم در سقوط کامیون ۸ تنی/ آتش‌سوزی در پارکینگ مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از سقوط یک کامیون ۸ تنی به سطح زیرین اتوبان تهران-کرج و مصدومیت ۲ نفر و همچنین یک حادثه آتش‌سوزی در خیابان تجریش خبر داد که تلفات جانی نداشته است.
کد خبر : 25601

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 12:45 دقیقه امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران - کرج ورودی شرقی ورزشگاه آزادی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیون 8 تنی به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی با یک موتورسیکلت برخورد کرده و از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های کنار بزرگراه و شکستن آنها به سطح زیرین اتوبان سقوط می‌کند.


ملکی افزود: خوشبختانه در آن هنگام خودرویی از سطح زیرین اتوبان عبور نمی‌کرده و راننده کامیون در داخل خودرو محبوس بود که بلافاصله آتش‌نشانان با تجهیزات هیدرولیکی خودرو را برش داده و راننده 50 ساله را که دچار مصدومیت‌هایی نیز شده بود خارج و به همراه راننده موتورسیکلت تحویل عوامل اورژانس دادند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 13:32 عملیات این حادثه به پایان رسید و محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.


آتش‌سوزی در پارکینگ منزل مسکونی


ملکی در ادامه به حادثه دیگری اشاره کرد که ظهر امروز در پارکینگ منزل مسکونی در میدان تجریش رخ داده است.


وی در تشریح جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 12:23 دقیقه ظهر امروز این حادثه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و 4 ایستگاه آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اضافه کرد: آتش‌سوزی در پارکینگ ساختمانی 7 طبقه مسکونی و در طبقه منفی دو آن رخ داده بود و یک دستگاه خودروی بنز دچار حریق و آتش در حال گسترش به طبقات دیگر بود.


به گفته ملکی این ساختمان ساکنی نداشته و آتش‌نشانان توانسته‌اند آتش را به موقع کنترل و از سرایت آن به طبقات دیگر نیز جلوگیری کنند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان هنوز در محل این حادثه در حال تخلیه دود و لکه‌گیری هستند اما آتش به طور کامل کنترل شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته