دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1394 - 16:16
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی:

مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران، امروز واریز می‌شود

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از واریز مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه مستمری بگیران این سازمان همزمان با پرداخت حقوق تیرماه خبر داد و گفت: این مبلغ از امروز - هفتم تیر - به حساب مستمری بگیران واریز می شود.
کد خبر : 25597

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد حسن زدا با بیان اینکه حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از پنجم تا 25 هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنان واریز می شود، اظهار کرد: مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه برای آن دسته از مستمری بگیرانی که از هفتم تا 25 هر ماه حقوق، دریافت می‌کنند همراه با حقوق تیرماه به حساب آنان واریز می‌شود.
زدا ادامه داد: مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه آن دسته از مستمری بگیرانی که پنجم و ششم هر ماه حقوق دریافت می‌کنند نیز در روزهای پنجم و ششم مرداد پرداخت می‌شود.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی برای آسایش بیشتر و افزایش رضایتمندی مستمری بگیران، حقوق آنان را از پنجم تا بیست و پنجم هر ماه پرداخت می‌کند و مستمری بگیران این سازمان به طور متوسط پنج تا 25 روز زودتر از موعد حقوق خود را دریافت می‌کنند.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعمال به موقع افزایش سالیانه حقوق مستمری بگیران را نیز از اقدامات بسیار مناسب و رضایت بخش این سازمان طی دو سال اخیر برشمرد.
زدا افزود: طی دو سال اخیر افزایش حقوق سالانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از زمان ابلاغ به سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه انجام شده است در حالی که پیش از این، بعضاً پرداخت افزایش حقوق‌ها از مهر ماه هر سال و طی چند قسط انجام می‌شد.
زدا ادامه داد: با توجه به اعلام افزایش حقوق سال جاری در اردیبهشت ماه به سازمان تامین اجتماعی، حقوق فروردین ماه مستمری بگیران براساس سال 93 پرداخت شده است و مابه التفاوت حقوق فروردین ماه این افراد نیز که معادل 15 تا 17 درصد حقوق سال گذشته است از هفتم تیر پرداخت می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته