دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1396 - 15:18
در تذکر شفاهی مطرح شد:

حقوق معلمین حق‌التدریسی پرداخت نشده است

رییس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به مشکلات فرهنگیان گفت: ۱۱ ماه است که فرهنگیان اضافه کاری دریافت نکرده‌اند و بیش از چهار ماه است که حقوق معلمین حق‌التدریسی پرداخت نشده است. همچنین در بودجه ۹۷ اعتباری برای پاداش پایان خدمت سال ۹۶ فرهنگیان که بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان است، پیش‌بینی نشده است.
کد خبر : 255749

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز بعدازظهر مجلس ضمن تشکر از دست اندرکاران بازگشایی راه‌ها و جاده‌ها از اقدامات این نهادها قدردانی کرد و با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: در کلیات لایحه بودجه به عنوان موافق صحبت کردم ولی در برخی موارد نقد جدی دارم. در بودجه سال ۹۷، هزار میلیارد تومان برای ترمیم حقوق بازنشستگان پیش بینی شده بود که در مجلس به دو هزار میلیارد افزایش پیدا کرد ولی این پاسخگوی مشکلات بازنشستگان نیست.


وی افزود: آموزش و پرورش و بنیاد شهید استانی شده‌اند و متاسفانه در پیش بینی‌های استانی حداقل ۳۵ میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش و ۱۷ میلیارد تومان بودجه بنیاد شهید استان کاهش پیدا کرده است و در سایر استان‌ها نیز با این مشکل مواجه هستند. تقاضا دارم دوستان در بخش آموزش و پرورش و بنیاد شهید حمایت کنند.


رییس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به مشکلات فرهنگیان بیان کرد: ۱۱ ماه است که فرهنگیان اضافه کاری دریافت نکرده‌اند و بیش از چهار ماه است که حقوق معلمین حق‌التدریسی پرداخت نشده است. همچنین در بودجه ۹۷ اعتباری برای پاداش پایان خدمت سال ۹۶ فرهنگیان که بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان است، پیش‌بینی نشده است.


محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین ۱۵۰۰ میلیارد تومان مالیات می دهد، حداقل انتظار ما این است که متناسب با مالیات به استان بودجه تعلق گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته