دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای:

ماموریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای تربیت دانشجویان کارآفرین است

دکتر ابراهیم صالحی عمران سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور دیدار کرد.
کد خبر : 255744

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در این دیدار صمیمی بیان داشت: این دانشگاه به دنبال اعتلای سطح فرهنگ مهارت‌آموزی، جهت‌دهی به استعدادهای دانشجویان جدیدالورود، هدایت آنان به سمت اشتغال مفید و احراز آمادگی نسبی برای ادامه تحصیل در رشته‌های علمی و مهارتی است.


ابراهیم صالحی عمران با اشاره به تعداد دانشجویان، تجهیزات و امکانات دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در کشور گفت: برنامه‌ریزی مدیران دانشگاه در جهت کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به منظور اجرای اهداف و ماموریت‌های دانشگاه در راستای تربیت دانشجویان کارآفرین است.


حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز در این جلسه ضمن طرح مباحثی در‌خصوص اهمیت مهارت‌آموزی، بر ضرورت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تمامی حوزه‌ها تاکید کرد.


رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر آموزش مهارت‌های کاربردی در جامعه کنونی، به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له در این خصوص بیان داشتند مساله مهارت‌آموزی مساله جدی و نیازی حتمی کشور است.


در این جلسه در‌خصوص لزوم فرهنگ‌سازی برای توسعه آموزش‌های مهارتی و ارزش‌گذاری به مهارت‌آموزی و کارآفرینی، استفاده از رسانه‌ها در‌خصوص معرفی دانشگاه، تلاش برای هموار کردن موانع قانونی در جهت اجرای فعالیت‌های مراکز فنی و حرفه‌ای در کشور مذاکره و مقرر شد برنامه‌های متنوع فرهنگی در این راستا تهیه و اجرا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته