دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1396 - 14:16

برنامه‌های دانشگاه خواجه نصیر، خوارزمی و امیرکبیر تغییری نکرده است

برنامه دانشگاه‌های خوارزمی، خواجه نصیرالدین طوسی و صنعتی‌ امیرکبیرتغییری نداشته است و طبق روال امتحانات و کلاس‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر : 255704

دکتر سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا، گفت: امتحانات این دانشگاه تمام شده است و اکنون در زمان ثبت‌نام و انتخاب واحد هستیم اما سیستم اداری دایر است و دانشجویان و متقاضیان می‌توانند برای پیگیری کارهای خود به دانشگاه مراجعه کنند.


امتحانات دانشگاه خوارزمی طبق برنامه قبلی انجام می‌شود


دکتر محمدعلی سبحان‌الهی رئیس دانشگاه خوارزمی نیز اعلام کرد: امتحانات و کلاس‌های دانشگاه‌ خوارزمی علی رغم بارش برف و برودت هوا براساس برنامه از پیش اعلام شده امروز نیز برگزار می‌شود.


وی همچنین درباره وضعیت امتحانات در پردیس البرز این دانشگاه ادامه داد: تمامی امتحانات و جلسه‌های دفاع از پایان‌نامه‌های این دانشگاه امروز 8 بهمن برگزار می‌شود. کلاسهای آموزشی دانشگاه خوارزمی پایان یافته و دانشجویان در حال گذراندن فصل امتحانات هستند.


امتحانات دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود


دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وضعیت بارش برف در سطح استان تهران، کلیه‌ امتحانات این دانشگاه امروز برقرار است.


در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیام‌های متعدد درخصوص وضعیت جوی، تاکنون تغییری در برنامه امتحانات این دانشگاه از طرف معاونت آموزشی اعلام نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته