دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1396 - 13:07

شورای فنی کشتی به دنبال اصلح ترین گزینه/ رسول خادم باز هم انتخاب می شود؟

عضو شورای فنی کشتی آزادگفت: اگر به این نتیجه برسیم که گزینه‌ای بهتر از خادم برای سرمربیگری تیم ملی وجود ندارد او را انتخاب خواهیم کرد.
کد خبر : 255653

مجید خدایی عضو شورای فنی کشتی آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره نامه رسول خادم به اعضای شورای فنی مبنی بر اینکه وضعیت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد را مشخص کنند،‌گفت: «‌در جلسه قبلی شورای فنی در مورد انتخاب سرمربی تیم کشتی آزاد ما به جمع بندی نرسیدم از همین روی تصمیم گرفته شد که فعلا تا انتخابی تیم‌ملی مسئولیت فنی به رسول خادم واگذار شود. روز گذشته هم خادم طی نامه‌ای به اعضای شورای فنی از ما خواست تا زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم.چرا که انتخاب سرمربی از زمان انتخابی تیم ملی تا جهانی کار درستی نیست و اصلا آن زمان کسی مسئولیت تیم را قبول نمی‌کند به همین دلیل از شورای فنی خواست که هر چه زودتر این انتخاب انجام شود تا تیم ملی دچار مشکل نشود.»


وی گفت: «ما هم امروز در جلسه شورای فنی این موضوع را پیگیری می‌کنیم و همه زوایای انتخاب یک مربی را درنظر می‌گیریم.خادم در همه سال‌هایی که در تیم ملی کشتی آزاد حضور داشته است تجربه موفقی داشته و حتی ما سال گذشته دیدیم که این مسئولیت به شخص دیگری واگذار شد که تیم در فرانسه نتیجه نگرفت و شکست خورد. از همین روی ما امروز در شورای فنی همه زوایا را بررسی می کنیم و همه هدفمان این است که سرمربی انتخاب شود که به تیم ملی کشتی آزاد کمک کند و اگر سرمربی تمام ملاک و معیارهای شورای فنی را داشته باشد به طور حتم او انتخاب خواهد شد.»


خدایی در پاسخ به اینکه روز گذشته خادم مسئولیت کارهایش را به بنی تمیم واگذار کرد و شاید همین موضوع این شائبه را به وجود بیاورد که او قرار است سرمربی دائم تیم ملی شود،اظهار کرد:« همانطور که گفتم ما در جلسه شورای فنی همه زوایا را مورد بررسی قرار می دهیم و به طور حتم اگر به این نتیجه برسیم که گزینه‌ای بهتر از خادم برای سرمربیگری تیم ملی وجود ندارد او را انتخاب خواهیم کرد. در این مدت هم گزینه‌های زیادی مورد بررسی قرار گرفت و با مربیان زیادی صحبت شد برخی از آنها انگیزه کار نداشتند و با شرایط فدراسیون هم خوانی نداشتند و برخی دیگر می گفتند شورای فنی را اصلا قبول ندارند و باید مختار کار کنند که مورد تایید ما قرار نگرفت. برخی از این مربیان از نظر فنی مورد تایید بودند اما از نظر اخلاقی آنها را قبول نداشتیم چرا که موفقیت کشتی زمانی محقق می‌شود که هماهنگی و همکاری در راس کار قرار بگیرد. در حال حاضر با توجه به وضعیت بحرانی کشتی آزاد کار سخت است. ما بازی های آسیایی جاکارتا در مرداد ماه را پیش رو داریم که البته در کنار آن هم مسابقات جهانی پیش رو است و با توجه به اینکه تیم متحول شده باید کسی انتخاب شود که از همه سختی ها عبور کند و تیم را انسجام دهد.»


عضو شورای فنی کشتی آزاد در پایان در پاسخ به این سوال با این شرایط رسول خادم انتخاب اول شورای فنی است، عنوان کرد:«ما شخصی به این موضوع نگاه نمی کنیم و همانطور که گفتم تمام اولویت و معیار و ملاک ها را در نظر می گیریم و همه هدفمان این است که کسی انتخاب شود که اصلح ترین گزینه باشد و بتواند به کشتی آزاد کمک کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته