دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد شهربابک تاکید کرد:

لزوم کمک مسئولان در رفع مشکلات بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک تاکید کرد: در راستای رفع مشکلات بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان شهربابک باید از مسئولان و خیران کمک گرفت تا بیمارستانی درخور شأن مردم فعال شود.
کد خبر : 255648

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر افشین صالحی به همراه هیات رئیسه این دانشگاه در دیدار با رئیس و کادر پزشکی بیمارستان ولیعصر (عج )شهربابک خطاب به رئیس بیمارستان و کادر پزشکی بیمارستان گفت: از اینکه سالهاست در امر کارآموزی دانشجویان دانشگاه در رشته های پرستاری و مامایی کمک دانشگاه آزاد شهربابک بودید قدر دانی می کنم.


وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه از حسن توجه و دقت و همکاری در حد توان بیمارستان ابراز خرسندی می کنند اظهار کرد: اما مشکلاتی نیز وجود دارد که با تعامل و همفکری شما می توان آنها را حل کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد شهربابک اظهار کرد: دانشجویی که با عنوان کارآموز وارد بیمارستان می شود پس از پایان دوره کار آموزی باید واقعا کارآمد باشد و پس از اشتغال در هر بیمارستانی بتواند به جامعه خدمات مفیدی ارائه کند.


صالحی به اتفاق هیات رئیسه دانشگاه واحد شهربابک پس از بازدید از قسمت های مختلف بیمارستان افزود: روند رو به رشد ساخت و ساز و امکانات رفاهی نسبت به سالهای گذشته مطلوب تر است و ما امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد و دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک نیز در حد توان خود در جهت رشد بیمارستان شهربابک کوتاهی نخواهد کرد.


دکتر معصومه منگلی مدیر گروه پرستاری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد شهربابک هم با تشکر از زحماتی که مسئولان بیمارستان و کادر پرستاری در زمینه آموزش دانشجویان پرستاری متقبل می شوند بر اجرای مسئولانه و هدفمندانه آموزش بالینی دانشجویان در محیط بیمارستان تاکید کرد.




رئیس بیمارستان شهربابک نیز گفت: از دانشجویان دانشگاه با توجه به کمبود امکانات همیشه راضی بوده ام. هر دانشجویی بخواهد کارهای مربوط به پرستاری را خوب یاد بگیرد باید کار عملی انجام دهد و البته کتاب هم نباید فراموش شود کتاب باید در قبال کار و فعالیت باشد.


دکتر ناصر مرتضی زاده ساخت بلوک زایمان یا L.D.R توسط یکی از خیران شهرستان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: امکاناتی که برای اورژانس مامایی کوثر (بلوک زایمان ) خریداری شده به ندرت در شهرستان های دیگر این چنین امکاناتی وجود دارد.


اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پس از بازدید از قسمتهای مختلف بیمارستان از پرستاران و دانشجویان کارآموز در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج ) شهربابک و به پاس زحمات شبانه روزی با اهدای شاخ گل از آنها تجلیل کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب