دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1396 - 16:31

اردوغان: وای‌پی‌جی و داعش هیچ دینی ندارند

رئیس جمهور ترکیه، طی سخنانی اظهار داشت: «هرکس که دست دوستی و کمک به سمت ما دراز کند، با تمام وجود در کنارش خواهیم بود. اما به اشک چشم کسانی که امنیت و استقلال ما را هدف بگیرند، توجهی نخواهیم کرد. خواه اسم این تروریست‌ها فتو باشد، خواه داعش، پ‌ک‌ک، پی‌وای‌دی یا وای‌پی‌جی فرقی نمی‌کند.»
کد خبر : 255450

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، طی سخنانی اظهار داشت: «وقتی که در معرض تجاوز صدها و هزاران حمله راکتی، بمب و حملات مسلحانه تروریستی قرار می‌گیریم، شهروندان‌مان در مساجد و خانه‌هایشان مورد هدف قرار می‌گیرند، در خیابان‌ها زخمی شده و جان خود را از دست می‌دهند، چه انتظاری از ما دارند؟ گروه‌های تروریستی پی‌وای‌دی، وای‌پی‌جی و داعش هیچ دینی ندارند. آنها تروریست‌های بی‌خدا هستند. آنان چه توضیحی برای شهید کردن برادران من حین اقامه نماز دارند.»


اردوغان همچنین تاکید کرد: «هرکس که دست دوستی و کمک به سمت ما دراز کند، با تمام وجود در کنارش خواهیم بود. اما به اشک چشم کسانی که امنیت و استقلال ما را هدف بگیرند، توجهی نخواهیم کرد. خواه اسم این تروریست‌ها فتو باشد، خواه داعش، پ‌ک‌ک، پی‌وای‌دی یا وای‌پی‌جی فرقی نمی‌کند. به اذن خدا همه آنها را نابود خواهیم کرد.»


اردوغان ادامه داد: «تمام دنیا می‌داند قندیل (مخفیگاه تروریست های پ‌ک‌ک) کنترل گروه تروریستی پی‌وای‌دی را در دست دارد و تنها یکی از متحدین ما حاضر به پذیرش این موضوع نیست. نمی‌توان با چشم بستن به روى واقعیت، منکر این موضوع شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته