دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی نفت تهران:

تیم قعرنشین جدول را تحویل گرفتم/ حضور نفت تهران در بین مدعیان

سرمربی نفت تهران گفت: زمانی که هدایت نفت تهران را تحویل گرفتم این تیم در مکان شانزدهم جدول قرار داشت.
کد خبر : 255400

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم نفت تهران که بدترین فصل چند سال اخیرش در لیگ برتر را سپری کرده است و یکی از شانس‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول بود بعد از انتخاب هومن افاضلی به عنوان سرمربی جدید و تیم مدیریتی جدیدی که در این باشگاه مشغول شدند نتایج خوبی در هفته‌های گذشته کسب کرد و موفق شد از قعر جدول رقابت‌ها لیگ برتر خودش را به جایگاه دوازدهم برساند و حتی یک پله بالاتر از تیم پرافتخار سپاهان قرار بگیرد.


افاضلی در 4 بازی ابتدایی خود، شکستی را تجربه نکرده است تا از این حیث در نفت رکورد دار باشد. این مربی در اولین تجربه اش توانست در استادیوم آزادی، صدرنشین مسابقات و رفیق دیرینه خود، برانکو را متوقف کند. افاضلی در بازی بعد، تراکتورسازی را با نتیجه 2 بر 0 شکست داد و در تجربه سومش موفق شد سیاه جامگان را با 4 گل در هم بکوبد. مربی تازه وارد این روزهای فوتبال ایران، هفته بیست و یکم را مقابل گسترش فولاد متحول شده و فیروز کریمی گذراند. تیم نفت در بازی این هفته خود توانست این تیم تبریزی را در خانه اش متوقف کند و به روند رو به رشد خود ادامه دهد .


هومن افاضلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط نفت تهران بعد از زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفت گفت: «در فوتبال همیشه باید با ارائه یک کیفیت خوب بتوان نتیجه خوبی کسب کرد و چیزی که در یک ماه اخیر در نفت تهران اتفاق افتاد معجزه مدیریتی در این تیم بود. من به عنوان مسئول کادر فنی باید ذهن بازیکنان را آماده می‌کردم تا ادامه مسابقات را در شرایط خوب برگزار کنند. خوشبختانه در حال حاضر این اتفاق در نفت افتاد و با حمایت مدیران جدید و عملی‌شدن قول‌های آنها بازیکنان هم توانایی‌های خودشان را نشان می‌دهند که دستاورد آنها کسب نتایج خوب در لیگ است.»


وی ادامه داد: «ما نباید فراموش کنیم که زمانی که من هدایت نفت تهران را بر عهده گرفتم این تیم در رتبه شانزدهم لیگ بود و هیچ تیمی پایین‌تر از نفت قرار نداشت و شرایط روحی بازیکنان اصلا مساعد نبود. در فوتبال امروزی که مسائل مالی گره بسیاری از مشکلات را حل می‌کند بازیکنان نفت که پولی دریافت نکرده بودند قطعا نمی‌توانستند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند. مدیریت خوبی که در باشگاه حکمفرما شد با کمک کادر فنی باعث شد تا نفت از 4 بازی 8 امتیاز کسب کند.»


افاضلی با انتقاد از روند آماده‌سازی تیم در پیش فصل بیان کرد: «نفت پتانسیل بالایی دارد و بازیکنانی که در این تیم حضور دارند توانایی‌های بالقوه‌ای دارند. در حال حاضر هم در بعضی از پست‌ها تیم دچار مشکل است و نقاط ضعف به شدت احساس می‌شود اما اگر در پیش فصل اردوی خوبی برای این تیم درنظر می‌گرفتند قطعا الان نفت تهران در بین 4-5 تیم بالای جدول بود.»


وی افزود: «در حال حاضر هم نفت در شرایط حساسی به سر می‌برد و قول‌هایی که مدیران باشگاه دادند خوشخبتانه عملی شد وماحصل آن را هم دیدیم. امیدوارم در آینده هم مدیران باشگاه بتوانند به وعده‌های خودشان عمل کنند تا تیم در هفته‌های باقی‌مانده که در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد بتواند نتایج خوبی کسب کند.»


مربی نفت تهران در مورد بازی هفته بیست ودوم این تیم در مقابل پیکان گفت: «بازی با پیکان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در نیم فصل دوم است. پیکان چندین هفته است که نتایج خوبی کسب نکرد و با توجه به شکست این تیم در مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد تا با پیروزی مقابل ما بتواند از بحران خارج شود. این مساله انگیزه زیادی در بازیکنان این تیم ایجاد می‌کند اما ما هم برای ادامه نتیجه‌گیری خوب خودمان سعی داریم که بتوانیم از سد پیکان عبور کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته