دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1396 - 16:22

سارقان خودرو و لوازم خودرو در دام پلیس پایتخت

روسای کلانتری‌های 124 قلهک و 125یوسف‌آباد از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خودرو و لوازم داخلی خودرو در محدوده این کلانتری‌ها خبر دادند.
کد خبر : 255387

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، رئیس کلانتری 124 قلهک، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده قلهک و شهرزاد، گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به 18 فقره سرقت اعتراف کرد.
سرگرد ضرغام آذین به تشریح این خبر پرداخت و گفت: طی گزارشی‌های ارایه شده از سوی شهروندان مبنی بر وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در این محدوده، تیمی از ماموران این کلانتری به بررسی موضوع پرداخته و تحقیقات خود را آغاز کردند.
وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی در این خصوص، مشخصات چهره و ظاهر سارق و همچنین خودروی وی که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌کرد، به دست آمد و در اختیار تیم‌های گشت انتظامی قرار گرفت تا در صورت مشاهده، سارق را دستگیر کنند.
رئیس کلانتری 124، عنوان کرد: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران به نتیجه رسیده و موفق شدند سارق مذکور را در حال تردد با یک خودروی سواری که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌کرد، مشاهده و به تعقیب وی بپردازند.
آذین، تصریح کرد: در این تعقیب و گریز، متهم متوقف، بازداشت و به همراه اموال مسروقه‌ای که داخل خودرو بود، به کلانتری منتقل شد که طی تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در این محدوده اعتراف کرد.
گفتنی است، این متهم در بازجویی‌های تکمیلی به 18 فقره سابقه سرقت در این محدوده نیز اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.


دستگیری سارق خودرو در کمتر از 2 ساعت
رئیس کلانتری 125 یوسف آباد، با اشاره به دستگیری یک سارق سابقه دار خودرو در جهان آرا، گفت: این سارق ظرف کمتر از 2 ساعت شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ احمد ناصری گفت: با شکایت یکی از شهروندان ساکن این محدوده در خصوص سرقت خودروی سواری‌اش، تیمی از ماموران انتظامی این کلانتری وارد عمل شده و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده و پایش خبرها و اطلاعات به دست آمده، چهره و مشخصات ظاهری سارق به دست آمد که در نهایت با قرار دادن این مشخصات در اختیار ماموران گشت انتظامی، متهم مذکور در محدوده خیابان جهان آرا، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
رئیس کلانتری 125 بیان کردن: متهم که متوجه شده بود از سوی ماموران تحت تعقیب است، سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک، از دست ماموران فرار کند که در این راستا، مسیر خود را به سمت بزرگراه کردستان، تغییر داد اما با شلیک پلیس به لاستیک خودرو، مجبور به توقف و ظرف کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.
ناصری تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده این سارق به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
گفتنی است، با شناسایی مالک خودرو از وی دعوت شد به کلانتری مراجعه کند که ضمن صورت جلسه خودروی مسروقه به وی بازپس داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته