دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صدرنشینی دو سرخ‌پوش در جدول برترین گلزنان و گلسازان لیگ برتر

دوبازیکن تیم فوتبال پرسپولیس فاصله زیادی با تعقیب‌کنندگان خود در جداول برترین گلزن و پاسور لیگ هفدهم ایجاد کرده‌اند.
کد خبر : 255204

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ در حالی به پایان رسید که پرسپولیس با 48 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و تیم‌های فولاد خوزستان، ذوب‌آهن و سایپا با فاصله امتیازی زیادی نسبت به شاگردان برانکو در رده دوم تا چهارم جدول قرار گرفته‌اند.


در این میان برترین گلزن و پاسور لیگ هم پرسپولیسی هستند و اتفاقا آنها نیز فاصله زیادی با تعقیب‌کنندگان خود ایجاد کرده‌اند. به‌گونه‌ای که علی علیپور با 14 گل زده در صدر گلزنان لیگ هفدهم قرار دارد و مرتضی تبریزی و محمد قاضی با 10 و 9 گل زده به دنبال کم کردن فاصله‌شان با مهاجم پرسپولیس هستند.


در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر نیز محسن مسلمان با 9 پاس گل یکه‌تازی می‌کند و داریوش شجاعیان، معین عباسیان، وحید امیری و عبدالله ناصری با 4 پاس گل در تعقیب مسلمان هستند.



با توجه به اختلافی که در جداول گل‌های زده و تعداد پاس‌های گل وجود دارد به نظر می‌‌رسد علیپور و مسلمان مشکل خاصی برای رسیدن به عناوین برترین گلزن و پاسور لیگ هفدهم ندارند مگر اینکه مشکلاتی نظیر مصدومیت سراغ بازیکنان پرسپولیس بیاید یا بازیکنی از میان تعقیب‌کنندگان آنها عملکرد بسیار بهتری از خود در 9 بازی باقیمانده تا پایان این فصل رقابت‌‌های لیگ برتر از خود ارائه کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته