دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1396 - 09:51

تیراندازی در آمستردام چند کشته و زخمی بر جای گذاشت

پلیس آمستردام شب گذشته (26 ژانویه 2018) با انتشار بیانیه‌ای از وقوع تیراندازی در مرکز این شهر خبر داد. سخنگوی پلیس آمستردام در آخرین واکنش به این حادثه، احتمال تروریستی بودن آن را منتفی دانسته است.
کد خبر : 255188

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، پلیس آمستردام شب گذشته (26 ژانویه 2018) با انتشار بیانیه‌ای از وقوع تیراندازی در مرکز این شهر خبر داد.
بنا بر گزارش رسانه‌های هلند، در جریان تبادل تیراندازی دست کم یک نفر کشته شده و دو نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.


سخنگوی پلیس آمستردام در آخرین واکنش به این حادثه، احتمال تروریستی بودن آن را منتفی دانسته است. پلیس آمستردام همچنین اعلام کرد که به احتمال زیاد این یک حادثه جنایی است و تحقیقات در مورد شناسایی عاملان این تیراندازی همچنان ادامه دارد.


طبق این گزارش، برخی شاهدان عینی از رویت افراد مسلحی که نقاب بر چهره داشته‌اند نیز خبر داده‌اند. یکی از رسانه‌های محلی نیز از فردی با نام محمد، به‌عنوان تنها مقتول این تیراندازی نام برد و مجروحان را یک زن و یک مرد عنوان کرده است. مهاجمان از قرار معلوم دو فرد نقاب دار بوده‌اند که اسلحه خودکار حمل می‌کرده‌اند.


تحقیقات پلیس هلند همچنان ادامه دارد. منابع امنیتی منطقه محل حادثه را به محاصره درآورده‌اند و از ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص ماجرا خودداری کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته