دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سپاهان 0 - فولاد 1؛

پرش فولادخوزستان به رتبه دوم/ سپاهان بدون کرانچار هم باخت

تیم فولاد در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر موفق شد با یک پیروزی شیرین در خارج از خانه، به رتبه دوم جدول صعود کند؛ این در حالی بود که تیم بحران‌زده سپاهان با وجود اخراج کرانچار هم نتوانست برنده بازی در خانه خود باشد.
کد خبر : 255133

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فولاد خوزستان که 14 هفته گذشته باختی نداشتند، در حالی به مصاف تیم سیزدهم جدول می‌رفتند که سپاهانی‌ها امیدوار بودند با رفتن زلاتکو کرانچار، ناکامی‌هایشان تمام شود و بتوانند در خانه خود به پیروزی برسند.


بازی دو تیم در هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش جهان و به داوری: موعود بنیادی‌فر و کمک‌های هادی طوسی، یعقوب سخندان و علیرضا حیدرپناه برگزار شد.


ترکیب سپاهان


در این بازی سپاهان اصفهان با ترکیب، ابراهیم عالمه، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، عارف غلامی، محمود قائدرحمتی (80- مروان حسین)، علی کریمی، رسول نویدکیا (25- ادون حسنی)، رضا میرزایی (61- مهرداد محمدی)، حسین پاپی، ساسان انصاری ومهدی شریفی و مربی‌گری موقت کریم قنبری به دیدار مهمان خود رفتند.


ترکیب فولاد خوزستان


فولادی‌ها هم که در اصفهان مهمان بودند، با ترکیب، حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، یوسف وکیا (61- فرزاد جعفری)، پیمان شیرزادی، احمد عبدالله‌زاده (77- فرشاد سالاروند)، سینا مریدی، علی‌اصغر عاشوری، حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا و مربی‌گری سید سیروس پورموسوی به میدان رفتند.


مختصری از بازی



این بازی به نسبت پربرخورد، در نهایت 6 اخطاری و یک اخراجی در دقایقی پایانی داشت به طوریکه یوسف وکیا (28) و پیمان شیرزادی(71) و رحیم زهیوی(74) از فولاد و مهدی شیریفی (68) و سیاوش یزدانی (74) و عزت‌الله پورقاز ( 83 و 94) از سپاهان از داور کارت زرد گرفتند و البته عزت‌الله پورقاز در دقیقه (4+90) با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.



تک گل این بازی هم در دقیقه 57 توسط حسن بیت سعید به ثمر رسید. در این گل، ارسال دقیق شیرزادی از سمت چپ زمین را زهیوی با ضربه سر زد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد ولی در ریباند بیت‌سعید از موقعیت بهترین بهره را برد و گل اول بازی را با شوت روی پا برای فولاد به ثمر رساند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته