دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1396 - 14:51
در حاشیه کنفرانس داووس 2018

رهبرانی که با همسرانشان به داووس رفتند + تصاویر

رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی تنها و بدون همسرش به سوئیس سفر کرده است که اکنون در داووس برخی از رهبران جهان با همسران و خانواده خود حضور دارند.
کد خبر : 254992

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، در میان حاشیه‌هایی که کنفرانس اقتصاد جهانی داووس 2018 تاکنون داشته، یک مورد جالب توجه است. در خبرها آمده بود که در سفر امروز پنج‌شنبه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به داووس سوئیس ملانیا، همسرش او را همراهی نمی‌کند.


این موضوع باعث شد تا خبرنگاران در حاشیه داووس 2018 به‌دنبال مقام‌ها و رهبرانی بروند که اکنون با همسر و خانواده‌شان در سوئیس حضور دارند.


سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان ازجمله مقام‌هایی است که علاوه بر اینکه همسر و برخی اعضتی خانواده‌اش را به داووس آورده، به‌طور آزادانه در شهر می‌گردد و فارغ از امور سیاسی، خرید می‌کند.


حریری و خانواده‌اش در حال گرفتن عکس در داووس



حریری در حال خرید از فروشگاهی در داووس



عبدالله دوم پادشاه اردن، رانیا عبدالله، همسرش را با خود به داووس آورده و او حتی در برخی دیدارهای رسمی در کنار پادشاه اردن مشاهده شده است.



پادشاه اردن و همسرش در دیدار با نخست‌وزیر لبنان



عبدالله دوم، همسر و پسرش



از سوی دیگر دونالد ترامپ که همیشه همراه ملانیا، همسرش به خارج از آمریکا سفر می‌کرد، امروز پنج‌شنبه بدون او به داووس آمد تا بیش از گذشته دامنه اختلافات میان رئیس‌جمهوری با بانوی نخست آمریکا هویدا شود. اختلافاتی که به‌دنبال افشای رسوایی اخلاقی دونالد ترامپ بالا گرفته است.


یکی از چندین سفر ترامپ با همسرش - سفر به چین



در سفر به داووس جای خالی ملانیا ترامپ سوال برانگیز است !!!



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته