دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون فرهنگی اجتماعی واحد مشهد خبر داد

تاسیس کمیته فرهنگی و تشکیل اتاق فکر در دانشکده‌های واحد مشهد

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد مشهد از تاسیس کمیته فرهنگی و تشکیل اتاق فکر در هر یک از دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد.
کد خبر : 25480

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، حجت‌الاسلام محمد رسولی در جلسه هم‌اندیشی استادان فعال فرهنگی و بسیجی دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان‌های خارجه واحد مشهد، تاسیس کمیته فرهنگی دانشکده‌ها را یکی از کارهای مهم 6 ماهه گذشته حوزه فرهنگی دانست و گفت: هدف ما مشارکت همه استادان، دانشجویان و کارکنان در فعالیت‌های فرهنگی است که امیدواریم با تشکیل اتاق فکر به این هدف دست یابیم.


وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به سایر موسسات و نهادها موفق‌تر عمل کرده است، گفت: با توجه به افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه برنامه‌های فرهنگی بیشتری انجام می‌شود به طوری که ما نیز این بودجه را بر اساس سرانه دانشجویی به هر یک از دانشکده‌ها اختصاص داده‌ایم.


رسولی، برنامه‌های فرهنگی واحد مشهد را استادمحور، دانشجومحور و هدف‌محور خواند و گفت: استادان نقش مهمی در تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی دارند، از این رو خواستار همکاری و ارتباط بیشتر آنان با دفاتر فرهنگ اسلامی دانشکده‌ها هستیم.


دکتر علی زاهدیان رئیس دانشکده حقوق واحد مشهد در ابتدای این مراسم، موضوع فرهنگ در دانشگاه را مهم دانست و گفت: استادان به عنوان قشر نخبه در دانشگاه دارای ظرفیت بالایی هستند که باید قلمرو فعالیت آنان در اجرای برنامه‌های فرهنگی را وسعت داد.


در این نشست حجت‌الاسلام احمد شیرازی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان‌های خارجه واحد مشهد نیز با ارائه گزارشی به بیان فعالیت‌های فرهنگی این دانشکده در سال گذشته پرداخت و در ادامه هریک از استادان به بیان نقطه نظر و راهکاره‌های فرهنگی خود پرداختند.


انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه هم اندیشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته