دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پنجمین برد متوالی با ترکیب ایده‌آل ژنرال

امیر قلعه نویی در حالی 5 برد متوالی را در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کسب کرده که با جذب بازیکنان موردنظرش، به ترکیب ایده‌آل خود رسیده است.
کد خبر : 254785

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه نویی با کسب 5 برد متوالی در دور برگشت موفق شده تیمش را به روند دلخواه خود هدایت کند. ذوبی‌ها با تساوی بدون گل برابر سیاه جامگان و 5 برد متوالی مقابل گسترش فولاد، پیکان، سپاهان، صنعت‌نفت آبادان و استقلال خوزستان موفق به کسب 16 امتیاز از 6 بازی اخیر خود شده اند. حالا ذوبی ها با 35 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرده اند و شانس اول کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید.


وقتی ترکیب ذوب آهن را در 5 دیدار اخیر خود که با برد پشت سر گذاشته اند، بررسی می کنیم متوجه خواهیم شد که قلعه نویی از محمدرشید مظاهری درون دروازه و محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده و محمد ستاری به طور ثابت در خط دفاعی اش استفاده کرده و تحت هیچ شرایطی دست به تغییر آنها نزده است. به نظر می رسید با اضافه شدن میلاد فخرالدینی به این تیم شاهد بازی او در پست دفاع راست باشیم؛ اما ترجیح ژنرال بر این بوده که از این بازیکن سرعتی یک خط جلوتر استفاده کرده و از خصوصیات تهاجمی اش استفاده کند. تدبیری که به خوبی جواب داده و این بازیکن با 2 گل و 2 پاس گل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.


اما در خط میانی محمدرضا حسینی و حمید بوحمدان با حضور 100 درصدی در این 5 دیدار مهره های اصلی قلعه نویی در میانه میدان به حساب می آیند. اما در خط حمله، مرتضی تبریزی بازیکن مورد علاقه قلعه نویی است. این بازیکن با به ثمر رساندن 4 گل و یک پاس گل در 5 برد اخیر ذوب آهن عملکرد به مراتب بهتری از استنلی کی‌روش داشته و حالا مرد اول خط حمله ذوبی‌ها به حساب می‌آید.


قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب زاده و محمدرضا عباسی نیز تعویض های ذوب آهن در این بازی ها بوده اند که با استراتژی حفظ کمربند میانی تیم و تقویت نیروی تهاجمی تیم به کار گرفته شده اند. در بین بازیکنان تعویضی محمدرضا عباسی در دو دیدار مقابل گسترش فولاد و استقلال خوزستان تنها دقایقی بعد از حضورش در زمین موفق به گلزنی شده تا تعویض طلایی ژنرال نام بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته