دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل سایپا البرز: با افطاری دادن هم در البرز نمی‌مانیم/ شاید به اسلامشهر رفتیم

بیت الله رضایی گفت: تا زمانی که فعالیت‌های جلالی با برنامه‌های ما همخوانی داشته باشد از وی حمایت خواهیم کرد.
کد خبر : 25478

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کرد در جلسه که امروز با حضور مدیرعامل سایپا برگزار خواهد شد پیرامون حضور تیم فوتبال سایپا در البرز تصمیم گیری می شود، مدیرعامل سایپا اظهار داشت که خبری از جلسه نیست و دعوت مسئولان ورزش البرز تنها برای صرف افطاری است.


مدیر عامل باشگاه سایپا در این باره گفت: «درمراسم افطاری باز هم بر مواضع قبلی خودمان تاکید خواهیم کرد چرا که بازگشت سایپا به تهران در حیطه مسئولیت من نیست و در سال گذشته مسئولان رده بالای سایپا درباره این موضوع تصمیم گیری کرده‌اند.»


مدیرعامل سایپا درباره مخالفت وزیر ورزش با بازگشت تیم فوتبال سایپا به تهران عنوان کرد: «ما مدرکی کتبی درباره مخالفت وزیر ورزش مشاهده نکرده ایم. بر فرض اگر چنین مطلبی واقعیت داشته باشد دیگر چه احتیاجی به مذاکره و رفتن به مراسم افطاری است. در این افطاری هم حاضر خواهیم شد اما راضی به ماندن در البرز نخواهیم شد.»


وی در پاسخ به این سوال که در صورت بازگشت به تهران، بازی های خانگی سایپا در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد؟ گفت: «ورزشگاه های دستگردی و تختی جزو گزینه های ما برای برگزاری بازی های خانگی‌مان است. ضمن اینکه قرار است به زودی در اسلامشهر یک استادیوم مجهز افتتاح شود. بنابراین احتمال اینکه بازی های خانگی مان را در این شهر برگزار کنیم وجود دارد.»


رضایی با اشاره به اینکه سایپا در فصل آینده به دنبال کسب سهمیه آسیایی است اظهار داشت: «قصد داریم تیمی را مهیا کنیم تا در فصل آینده بتوانیم یکی از سهمیه های آسیایی را کسب کنیم. تا الان 3 بازیکن جدید را جذب کرده ایم. ضمن اینکه به زودی با دو بازیکن خارجی قرارداد خواهیم بست.»


مدیرعامل سایپا در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «تا زمانی که فعالیت های جلالی با برنامه های ما همخوانی داشته باشد از وی حمایت خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مدیرعامل سایپا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته