دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شاگردان برانکو آماده انتقام از پیکان/ سپاهان بدون سرمربی مقابل فولاد آماده

پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با انگیزه جبران تنها شکست خود در این فصل به مصاف پیکان خواهد رفت.
کد خبر : 254775

گروه ورزشی خبرگزاری آنا - حمیدرضا نقیبی؛ هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری 3 بازی به پایان می رسد که در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان می‌رود که تنها شکست خود در رقابت‌های این فصل را برابر این تیم متحمل شده و برای آنکه این تیم هم به جمع تیم‌هایی که 3 امتیاز را به او حداقل در یک بای داده‌اند، ملحق شود با اندیشه کسب هر 3 امتیاز به زمین خواهد آمد.


مشکی‌پوشان - تراکتورسازی


هر دو تیم شرایط جالبی در جدول رده‌بندی ندارند و در این میان شرایط نماینده مشهد نامساعدتر است. مشکی‌پوشان تنها 13 امتیاز کسب کرده و دو شکست اخیر برابر پرسپولیس و نفت‌تهران شرایط را از قبل هم بغرنج‌تر کرده است. شاگردان رضا عنایتی برای آنکه در لیگ برتر بمانند چاره‌ای جز پیروزی در بازی‌های باقیمانده‌شان ندارند و این در حالی است که حریفان هم با انگیزه‌های متفاوتی به میدان می‌آیند و حاضر نیستند به سادگی به این تیم امتیاز نمی‌دهند. در سمت مقابل تراکتورسازی که با یحیی گل‌محمدی نتوانست شرایطی که در فصول گذشته داشت را داشته باشد تنها 21 امتیاز دارد و برای آنکه به جمع فانوس به دستان وارد نشود به چیزی جز پیروزی در ورزشگاه امام رضا(ع) فکر نمی‌کند. به خصوص که با آمدن ارطغرل ساغلام سرمربی جدید خود قصد دارد تا در هفته‌های باقیمانده در لیگ برتر خود را در میان تیم‌های نیمه بالای جدول ببیند.


سپاهان - فولاد


زردپوشان نصف‌جهان یکی از بدترین فصول خود در لیگ برتر را پشت‌سر می گذرانند و حتی احتمال سقوط پرافتخارترین تیم لیگ برتر به لیگ آزادگان تیز وجود دارد. سپاهان از 20 بازی فقط 20 امتیاز جمع کرده و همین موضوع هم باعث شد تا پس از شکست هفته گذشته برابر سپیدرود رشت شاهد استعفای زلاتکو کرانچار باشیم تا زردپوشان اصفهان بدون سرمربی از فولاد خوزستان پذیرایی کنند. فولادی که هفته پیش به دلیل آلودگی هوای اهواز نتوانست با پیکان بازی کند و بازیکنان این این تیم با یک بازی عقب افتاده به اضفهان آمده‌اند. شاگردان سیروس پورموسوی 33 امتیازی هستند و در صورتی که امروز برنده زمین را ترک کنند این فرصت را دارند تا در هفته‌های بعد بیشتری شانس را برای عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر پیدا کنند. باید دید در مصاف تیم‌ها اول اصفهان و اهواز کدام تیم برنده زمین را ترک می‌کند.


پیکان - پرسپولیس


اگرچه این دیدار در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود ولی آنچه مهم است غریبه نبودن پرسپولیس در هیچ ورزشگاهی در ایران است. سرخ‌پوشان امروز هم حامیان بیشتری مقابل پیکان دارند و با توجه یه اینکه تنها شکست‌شان در این فصل را برابر پیکان متحمل شدند، فقط و فقط به دنبال 3 امتیاز این بازی هستند تا تمامی تیم‌های لیگ برتری را تا به این هفته شکست داده باشند. برانکو ایوانکوویچ که تیمش را قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر کرده، قصد دارد این فصل تیمش را زودتر به قهرمانی برساند و به چیزی جز برتری برابر مجید جلالی و شاگردانش نمی اندیشد. در سمت مقابل پیکان پس از 7 پیروزی متوالی در 8 بازی اخیر رنگ پیروزی را ندیده تا امتیازش 28 باشد و اگرچه یک بازی کمتر دارد ولی برای آنکه فرصت حضور در بالای جدول را پیدا کند این فرصت را دارد تا تنها تیمی باشد که در هر دو بازی رفت و برگشت بر پرسپولیس غلبه کرده است.


برنامه بازی ها و اسامی داوران قضاوت کننده دیدارهای باقیمانده هفته 21 لیگ برتر:


جمعه 6 بهمن 96


مشکی‌پوشان مشهد - تراکتورسازی تبریز– ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد - ساعت 14:30


سیدمهدی سیدعلی – سجاد طوری – قهرمان نجفی – علی بای – ناظر: خداداد افشاریان


سپاهان - فولاد خوزستان –- ورزشگاه نقش جهان اصفهان- ساعت 15:15


موعود بنیادی فر – هادی طوسی – یعقوب سخندان – علیرضا حیدرپناه – ناظر: مسعود مرادی


‎پیکان تهران - پرسپولیس - ورزشگاه شهدا شهرقدس - ساعت 15:30


علی صفایی – آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: اسماعیل صفیری






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته