دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1396 - 13:59

زاهدان میزبان لیگ تنیس با ویلچر

مسابقات باشگاهی تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین امسال به میزبانی استان سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 254654

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، مسابقات باشگاهی تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین امسال هم مانند سال های گذشته برگزار می‌شود و استان سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان، به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شده است.


رقابت‌ها به صورت دوره‌ای و در دو بخش تیمی و انفرادی بر اساس آخرین قوانین جدید ITF برگزار خواهد شد و تیم‌های متقاضی تا دهم بهمن ماه فرصت دارند برای اعلام آمادگی اقدام کنند.


امیرحسین ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر گفت: «خوشبختانه شاهد روند رو به رشدی از حضور تیم‌ها در هر دوره از مسابقات هستیم و امیدواریم امسال هم تیم‌های جدیدی را داشته باشیم. تاریخ دقیق برگزاری مسابقات پس از اتمام مهلت ثبت نام اعلام خواهد شد و دور برگشت آن نیز تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.»


* پیگیری هفته اول دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری 6 دیدار


لیگ برتر والیبال نشسته سال ۹۶ به نیم فصل دوم رسید و در اولین هفته از رقابت‌های دور برگشت طی روزهای ۵ و ۶ بهمن شش دیدار در شهرهای اصفهان، آبادان، بابلسرو تبریز به شرح زیر برگزار می‌شود:


پنجشنبه، 5 بهمن ساعت 15


ذوب آهن – هیات قم (میزبان اصفهان)


پالایش نفت آبادان – هیات اراک (میزبان آبادان)


جامعه معلولین مازندران – روان کارهای گلستان (میزبان بابلسر)


گسترش فولاد تبریز – شهرداری ارومیه (میزبان تبریز)


ذوب آهن اصفهان – هیات اراک (میزبان اصفهان)


پالایش نفت آبادان – هیات قم (میزبان آبادان)


با پایان یافتن رقابت‌های این هفته، مسابقات هفته دوم از دور برگشت طی روزهای 19 تا 21 بهمن ماه به میزبانی آبادان، اصفهان، اراک و قم برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته