دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1396 - 12:07

انتصاب دو سرپرست واحد در دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر فرهاد رهبر، طی احکام جداگانه‌ای دکتر اورنگ استقامت را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا و دکتر سیدحسن حجازی را سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان منصوب کرد.
کد خبر : 254608

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن احکام صادر شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:


«برادر گرامی جناب آقای دکتر اورنگ استقامت


با اهدای سلام و تحیات


بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا" منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.»


***
«برادر گرامی جناب آقای دکتر سید‌حسن حجازی


با اهدای سلام و تحیات


بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «‌سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان» منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.»


فرهاد رهبر همچنین طی نامه‌‌هایی از زحمات و تلاش‌های دکتر آزاد خلیلی موسوی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا و دکتر احمدرضا یلمه‌ها رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته