دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1396 - 11:14
نماینده مردم خمین در اخطار قانون اساسی:

اصل 4 کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی راه را برای ورود نظام سلطه باز می‌کند

نماینده مردم خمین گفت: با بیان اینکه در برجام دیدیم نظام سلطه چه اقداماتی انجام داد و معتقدم در اصل 4 کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی راه برای ورود آنها باز شده است.
کد خبر : 254540

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، محمدجواد ابطحی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 4 بهمن) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی در اخطار قانون اساسی گفت: نظام سلطه قرآن ما را بیشتر مطالعه کرده و از راه های مختلف در حال وارد شدن هستند. مشاهده کردیم که در برجام چه اقداماتی انجام دادند. در اصل 4 این معاهده راه برای ورود آنها باز شده است.


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حق تحفظ ایجاد نمی شود و آنها این مسئله را قبول ندارند، این لایحه برای بررسی بیشتر باید به کمیسیون ارجاع داده شود.


علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: در بند 2 ماده 28 که به آن اشاره کردید، آمده است که دولت های عضو توسعه و تسهیم دانش کارشناسی در زمینه فعالیت های مجرمانه و سازمان یافته را با یکدیگر از طریق سازمان ها مدنظر قرار می دهند و بدین منظور لازم است تحریف ها، استانداردها و روش های مشترک وضع و برحسب اقتضا اعمال کنند.


























رئیس قوه مقننه کشورمان تصریح کرد: در صورتی که به استانداردی دست یابیم، به آن عمل می شود و در غیر این صورت اقدامی صورت نمی گیرد.














انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته