دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سیروس پورموسوی:

سپاهان درهمه حال حریف سرسختی است/ دریافت کامل حق‌وحقوق از استقلال خوزستان

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: قرار گرفتن سپاهان در پایین جدول باعث نمی‌شود که ما دیدار با این حریف صاحب‌نام را آسان بدانیم.
کد خبر : 254532

سیروس پورموسوی درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار روز جمعه تیمش در خانه سپاهان گفت: «بازی با تیم‌های بزرگ همواره سخت است و نام سپاهان بیانگر آن است که این تیم حریفی بزرگ روی کاغذ است که بدون تردید کار ما در اصفهان آسان نخواهد بود. حضور سپاهان در پایین جدول اتفاقی است که برای خیلی تیم‌های بزرگ و نامی رخ داده است و ما می‌دانیم که اگر لحظه‌ای غفلت کنیم بهای سنگینی را می‌پردازیم.»


وی ادامه داد: «تغییراتی که در کادرفنی سپاهان صورت گرفته و اینکه مربی جدیدی اگر چه موقت هدایت این تیم را روز جمعه برعهده دارد، کار را برای ما سخت‌تر هم کرده است چرا که ما بازی‌‌های قبلی سپاهان را مورد مطالعه و آنالیز قرار دادیم و آنچه از کیفیت فنی حریف این هفته‌مان در اختیار داریم مربوط به سرمربی سابق این تیم زلاتکو کرانچار است. مربی فعلی ایده‌ها و تدابیری دارد که ما از از آن بی‌اطلاع هستیم و همین ناآگاهی کار را برای ما دشوارتر کرده است. به‌طور حتم سپاهان با ارنج متفاوتی به مصاف ما می‌آید و شیوه بازی این تیم شکل جدیدی خواهد داشت که باید برای کسب موفقیت بتوانیم در میدان سپاهان نمایش قابل قبولی را ارائه کنیم.»


سرمربی تیم فولادخوزستان درباره اینکه تیمش توانسته در گرد و غبار اهواز که شرایط زندگی را خیلی دشوار کرده، تمرینات خوبی را پیش از دیدار با سپاهان پشت‌سر بگذارد، اظهارداشت: «متاسفانه هفته گذشته بازی ما با پیکان به دلیل وجود بیش از اندازه ریزگردها لغو شد و بازیکنان ما از فرم بازی تا حدودی خارج شدند. در تمامی تمریناتی هم که برای دیدار با سپاهان داشتیم غیر از روز گذشته که کمی شرایط بهتر بود، تمرینات در شرایط نامساعدی دنبال شد و به دشواری بازیکنان پیگیر خواسته‌های ما در طول تمرین بودند. آن هم در حالی که سپاهان در همه حال حریفی سرسخت است.»


وی در خصوص اینکه تیمش چرا از سالن برای تمرین در برخی روزها استفاده نکرد، عنوان کرد: «تمریناتی که ما برای تیم تدارک دیدیم در سالن اجرا شدنی نیست و نظرمان این است که حتی برای تمرینات کششی و هوازی نیز لازم است که در زمین چمن این گونه تمرینات دنبال شود. هر چند برخی مربیان در سالن این تمرینات را دنبال می‌کنند. هرچه بوده ما باید امروز هم بتوانیم دور آخر تمرینات‌مان را در اهواز انجام دهیم تا اهدافی که برای دیدار با سپاهان را داریم را مرور کنیم و سپس به اصفهان برویم تا پس از یک جلسه تمرین در این شهر مسابقه هفته بیست‌ویکم‌مان را انجام دهیم.»


پورموسوی در مورد اینکه از کیفیت نقل‌وانتقالات نیم فصل تیمش رضایت دارد یا خیر، بیان کرد: «بله‌راضی هستم. جا دارد از هیات مدیره باشگاه تشکر کنم که توانست بازیکنان مدنظرم را جذب کند تا در ادامه راه در نیم‌فصل دوم به مشکلی درخصوص کمبود بازیکن برنخوریم. حسن بیت‌سعید، فرشاد سالاروند و مجتبی حق‌دوست بازیکنانی هستند که ما به آنها نیاز داشتیم و در بازی‌های اخیر توانستند به خوبی نقش خود را نشان دهند.»


سرمربی تیم فولادخوزستان در خصوص گلایه‌هایی که از عبدالرضا موسوی مالک باشگاه استقلال خوزستان داشته، تصریح کرد: «متاسفانه موسوی پستی را منتشر کرده که من و طیبی با شکایتی که از باشگاه استقلال خوزستان کرده‌ایم به‌دنبال آن هستیم تا حق کارگران گروه ملی را بخوریم و پولی که به آنها تعلق دارد را بگیریم، درحالی که اصلا ما چنین قصدی نداشتیم. سال گذشته که از استقلال خوزستان جدا شدم چکی در اختیار من بود که مبلغ آن 3.5 میلیارد تومان بود که بخشی از آن متعلق به من و الباقی که بخش اصلی این پول بود برای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم بود.»


وی ادامه داد: «تاریخ چکی که طلب من و دیگر اعضای تیم به وسیه آن پرداخت می‌شد 31 تیر 96 بود که متاسفانه آن چک پاس نشد. جالب اینکه ما این چک را در شرایطی دریافت کرده بودیم که 50 درصد از طلب من و کادرفنی هم بخشیده بودیم. وقتی چک پاس نشد و به تماس‌های ما هم پاسخی ندادند سراغ مسئولین استانی و شخص استاندار خوزستان رفتیم و وقتی باز هم جوابی نگرفتیم چک را برگشت زدیم و مجبور به شکایت شدیم ولی آن را رسانه‌ای نکردیم. آبان ماه از دادگاه حکم توقیف اعمال باشگاه را گرفتیم ولی به احترام هواداران استقلال خوزستان این موضوع را هم رسانه‌ای نکردیم و حتی به اجرای احکام هم نرفتیم تا این تیم لطمه‌ای نخورد.»


پورموسوی افزود: «حالا که موسوی با انتشار پستی در اینستاگرام خواسته ما را مقابل مردم و کارگزارن گروه ملی قرار دهد، مطمئن باشید تا ریال آخر حق و حقوق خودم و بازیکنان را خواهم گرفت چون برای موفقیت تیم زحمت کشیدم و نه تنها پولی بالغ بر حقم نخواستم بلکه نیمی از آن را هم بخشیدم. جالب است همین آقایان زمانی به من پیشنهاد کردند که پول من و اعضای کادرفنی و بازیکنانی که در استقلال خوزستان مانده‌اند، پرداخت شود ولی پول آنهایی که جدا شدند، داده نمی‌شود. اگر من این پیشنهاد نادرست را می‌پذیرفتم آن‌وقت در مقابل بازیکنان قرار می‌گرفتم و تبدیل به مربی می‌شدم که به اصول سالم ورزش پایبند نبودم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب