دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌و‌گو با آنا:

حاجیلو پیشکسوت استقلال نیست/ آتیلا حجازی نمی‌تواند به واسطه نام پدرش مربیگری کند

مسعود معینی گفت: حاجیلو را نباید جزو پیشکسوتان و اسطوره های استقلال قلمداد کرد.
کد خبر : 25446

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: «تا الان حاج محمدی و انصاری به صورت قطعی به استقلال پیوستند. در ادامه فصل نقل و انتقالات نیز تلاش خواهیم کرد با جذب بازیکنان جوان و باانگیزه تیمی قدرتمند را برای فصل آینده مهیا کنیم.»


مسعود معینی در پاسخ به این سوال که در صورت حضور رحمتی در استقلال، کدامیک از دوازه بان ها از این تیم جدا خواهد شد؟ عنوان کرد: «در تیم‌های مطرح دنیا دو دروازه‌بان هم‌سطح حضور دارند تا اگر یکی از آنها با مصدومیت یا محرومیت روبرو شد نفر جایگزین بتواند به خوبی از دروازه تیمش حراست کند. ما نیز سعی خواهیم کرد چنین ایده‌ای را در استقلال پیاده کنیم، به شرط اینکه میان دو دروازه بان همدلی وجود داشته باشد. امروز در جلسه کمیته فنی استقلال درباره جذب رحمتی و همچنین جدایی طالب لو یا فروزان از استقلال تصمیم گیری خواهد شد.»


وی درباره صحبت های اصغر حاجیلو پیرامون هیات مدیره قبلی استقلال گفت: «واقعا برای حاجیلو متاسفم که این سخنان را بدون داشتن کوچکترین اطلاعاتی بیان کرد. تا الان ما یک ریال از استقلال دریافت نکردیم. او باید برای تمام تهمت‌ها و ادعاهایش دلیل و مدرک داشته باشد. نمی خواهم اتفاقاتی که در زمان حضور حاجیلو در آکادمی استقلال افتاد را بیان کنم، اتفاقاتی که واقعا جای تاسف داشت. وی درباره پورحیدری حرف های زشتی زده است، واقعا پورحیدری شناسنامه استقلال محسوب می شود و نباید درباره چنین کسی اینگونه صحبت کرد.»


معینی افزود: «حاجیلو ثابت کرد که پیشکسوت استقلال نیست و نباید روی هر کس عنوان پیشکسوت و اسطوره اطلاق کرد. این عده به دنبال مطرح شدن هستند و متاسفانه خبرنگاران به چنین افرادی اجازه می دهند با مصاحبه هایشان آرامش فوتبال را بر هم بزنند. خوشبختانه باشگاه استقلال در بیانیه ای که منتشر کرد به خوبی جواب صحبت های حاجیلو را داد.»


عضو کمیته فنی استقلال درباره حضور آتیلا حجازی در کادر فنی استقلال اظهار داشت: «در این مورد اطلاع چندانی ندارم. اما وی نمی تواند با تکیه بر نام پدرش مربیگری کند.»


وی با اشاره به اینکه حضور نوازی و دین محمدی در کادر فنی استقلال قطعی نشده گفت: «نوازی و دین محمدی از طرف مظلومی به کمیته فنی پیشنهاد شده اند و این کمیته در جلسه امروز درباره حضور این دو در کادر فنی استقلال تصمیم گیری خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته