دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ضربه مغزی‌شدن «الناز شاکردوست» از شایعه تا واقعیت

خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست و بیهوش شدن آن در صحنه فیلمبرداری فیلم «دو طبقه روی پیلوت» توسط کارگردان فیلم تکذیب شد.
کد خبر : 254450

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، صبح امروز رسانه‌ها خبری مبنی بر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست در صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» را منتشر کردند، خبری که علاقه‌مندان این بازیگر را نگران کرد و بیش از آن مادر شاکردوست را شوکه کرد.


این خبر به سرعت در شبکه‌های مجازی منتشر و فراگیر شد اما تا ساعاتی قبل کسی از صحت آن مطلع نبود و در حد یک شایعه دست به دست چرخید تا اینکه یکی با پیگیری‌ خبرنگاران بالاخره ابراهیم ابراهیمیان؛ کارگردان فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» پاسخگو شد و این خبر را تکذیب کرد.


ابراهیمیان با اشاره به شایعه بودن ضربه مغزی این بازیگر گفت: هیچ اتفاق بزرگی نیفتاده است و من خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست را تکذیب می کنم. اتفاق کوچکی افتاده اما رفع شده و اصلاً آنطور نیست که به این اندازه بزرگش کرده اند.


ابراهیمیان با نقد رسانه منتشر کننده این خبر تاکید کرد: متاسفم که چنین اخباری به این صورت منتشر می شود. من اصلاً نمی دانم که این خبر را از کجا آورده اند. مادر الناز شاکردوست بعد از شنیدن این وضعیت بسیار بدی را تجربه کرد زیرا فکر می‌کرد که این بازیگر سینما مرگ مغزی شده است.


ابراهیمیان با اشاره بر بهبود وضعیت عمومی الناز شاکردوست خاطرنشان کرد: هم اکنون در کنار این بازیگر سینما هستم. حادثه سر فیلمبرداری ایجاد شد و ضربه کوچکی به کمر الناز شاکردوست وارد آمد و هیچ ضربه‌ای به سر وی وارد نشد. وضعیت عمومی این بازیگر سینما خوب است و هیچ مشکل جدی وی را تهدید نمی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته