دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1394 - 00:20

توقف تیم ملی جوانان بسکتبال ایران مقابل آمریکا

تیم ملی جوانان بکستبال ایران در اولین روز مسابقات جام جهانی زیر 19 سال یونان مقابل قدرت بلامنازع بسکتبال دنیا، آمریکا قرار گرفت و مقابل این تیم متوقف شد.
کد خبر : 25439

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ملی پوشان کشورمان در شروع کوارتر اول بازی 5 بر 2 از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه بازیکنان امریکا بازی را به تساوی کشاندند بازی پایاپای دو تیم تا پایان کوارتر نخست ادامه داشت و تایم اول با نتیجه مساوی 15 به پایان رسید. در ابتدای کوارتر دوم بازیکنان ایران تا دقایقی تیم برتر میدان بودند اما بازیکنان باتجربه و فرصت طلب امریکا با کوچکترین فرصتی که به دست آورند توپ را وارد سبد ایران کردند و با نفوذهای پیاپی در نیمه اول 41 بر 24 به برتری رسیدند.


در شروع نیمه دوم بازی بازیکنان تیم ملی ایران بدون توجه به اختلاف به وجود آمده در همان دقایق اول با کسب چند امتیاز متوالی اختلاف را به 7 امتیاز رساندند اما مصدومیت مهیار مهر یکی از بازیکنان تاثیرگذار ایران شرایط را برای امتیاز آوری امریکایی ها فراهم کرد به نحوی که کوارتر سوم با برتری 64 بر 37 حریف به پایان رسید.


در کوارتر چهارم برتری تیم امریکا ادامه داشت و با وجود بازی خوبی که بازیکنان ایران در زمین ارائه دادند اما در کسب امتیاز چندان موفق نبودند اما در مقابل با دفاع مستحکمی که مقابل بازیکنان فرصت طلب امریکا داشتند اجازه ندادند اختلاف بازی از 30 امتیاز بیشتر شود.


بازیکنان ایران با وجود قبول شکست در امتیاز 53 بر 83 شروع خوبی در رقابت های جام جهانی داشتند و در مصاف با تیم قدرتمندی چون امریکا بسکتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. در این دیدار نوید رضایی فر با کسب 20 امتیاز، 8 ریباند و 5 پاس منجر به گل بهترین آمار را در این بازی داشت و محمد یوسف وند کاپیتان تیم ملی ایران نیز با 16 امتیاز، 11 ریباند و 5 پاس منجر به گل یکی دیگر از بهترین بازیکنان این دیدار بود. جکسون بازیکن تیم ملی امریکا نیز با کسب 20 امتیاز و 10 ریباند نیز بهترین بازیکن تیم حریف بود.در سایر دیدار هایی که در روز نخست مسابقات جام جهانی یونان برگزار شد نتایج زیر به دست آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته