دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انگیزه زیاد پیکان برای دومین شکست پرسپولیس

مربی تیم پیکان گفت: پیکان تنها تیمی بود که در این فصل موفق به شکست پرسپولیس شد و در بازی این هفته هم برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم.
کد خبر : 254322

مجید صالح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط نامساعد پیکان در هفته‌های گذشته گفت: «پیکان لیگ را متوسط شروع کرد و بعد از چند هفته به بهترین شرایطش رسید که کسب 7 برد پیاپی دستاورد دوران اوج این تیم بود. اما در اواخر نیم فصل اول دوران متوسط ما شروع شد که تاکنون هم ادامه داشته است و نتوانستیم برخلاف بازی‌های زیبایی که انجام می‌دهیم امتیازات لازم را کسب کنیم.»


وی در خصوص بازی هفته بیست ویکم پیکان در مقابل پرسپولیس بیان کرد: «پرسپولیس در یکی دو سال گذشته بهترین تیم ایران بود و از همه نظر درصدر قرار دارد. در حال حاضر هم با توجه به اختلاف امتیازی که بین این تیم و سایر تیم‌ها افتاد با فراغ بال و بدون استرس به میدان می‌روند. در این فصل تنها، تیم پیکان بود که موفق به شکست پرسپولیس شد و ما در بازی رفت با استراتژی خاصی وارد زمین شدیم که توان غلبه بر آنها را پیدا کردیم.»


صالح ادامه داد: «هر تیمی برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس راهکار خاصی دارد. همانطور که در هفته‌های گذشته تیم‌های نفت تهران و گسترش فولاد موفق شدند در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند. شاید خیلی‌ها معتقد باشند که دفاع اتوبوسی یکی از راههای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس است و این روش هم یکی از روش‌های متداول است که حتی کی‌روش در تیم ملی هم مقابل بعضی تیم‌ها با دفاع اتوبوسی به میدان می‌رود.»


مربی پیکان در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر و هدف این تیم در هفته‌های باقی‌مانده گفت: «پیکان امتیازت زیادی را در هفته‌های گذشته از دست داد و در حال حاضر هم تنها 5 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم. تمام هدف پیکان کسب حداکثر امتیاز در بازی‌های اینده است که بازی مقابل پرسپولیس هم به دنبال 3 امتیاز هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب