دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1396 - 10:17
نخستین دانش‌آموخته دکتری تخصصی واحد بیرجند عنوان کرد:

ظرفیت و توانایی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در عرصه بین‌الملل

دانش‌آموخته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قابلیت‌های بسیاری برای درخشش در عرصه‌های بین‌المللی دارد.
کد خبر : 253766

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید مجتبی حسینی نخستین دانش آموخته مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گواهینامه پایان تحصیلات خود را دریافت کرد.


حسینی که متولد 1361است و تمام مقاطع تحصیلی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گذرانده است سال 1393 در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شد و آذر امسال موفق شد پایان نامه خود را در رشته ترویج و آموزش کشاورزی با نمره 90/ 19 و با راهنمایی دکتر کوروش روستا و مشاوره دکتر زمانی پور و دکتر تیموری دفاع کند.


این دانش آموخته موفق دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تاکنون دومقالهISI - GCR و علمی پژوهشی ارائه کرده و موضوع پایان نامه وی طراحی الگوی ترویجی مدیریت خشکسالی مبتنی بر دانش بومی و نوین در مناطق خراسان جنوبی است .


حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با آرزوی توفیق برای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی آینده این نهاد مقدس علمی را بسیار امید بخش توصیف کرد و گفت: «به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می کنم و معتقدم این مجموعه علمی هم توانمندی‌های بسیاری در سطح کشوردارد و هم قابلیت‌های ارزشمندی برای درخشش در عرصه‌های بین المللی دارد.»


وی افزود: «ان‌شاءالله با همت و پشتکار و خودباوری دانشجویان کارکنان و استادان، این دانشگاه توان فتح رفیع‌ترین قله‌های علمی جهان را دارد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته