دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1396 - 09:34

نام‌نویسی 8 هزار نفر در ساعات اولیه ثبت‌نام کنکور 97

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 8 هزار نفر در ساعات اولیه آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری سال 97 خبر داد.
کد خبر : 253731

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ثبت‌نام در کنکور سراسری 97 از ساعت 16 روز گذشته آغاز شد و تا ساعت 24 هشتم بهمن ادامه دارد. به داوطلبان توصیه می‌شود که ثبت‌نام خود را به روز پایانی نسپارند و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند.


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: کنکور 97 برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور و کد رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.


وی تاکید کرد: هزینه اولیه ثبت‌نام در هر یک از گروه‌های آزمایشی 5 گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی 220 هزار ریال است و اگر داوطلبان مایل باشند که در رشته دوم نیز ثبت‌نام کنند باید 220 هزار ریال دیگر بپردازند. همچنین اگر داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی باشند برای انتخاب این علاقه‌مندی باید 110 هزار ریال دیگر پرداخت کنند.


توکلی گفت: پرداخت‌های آزمون سراسری 97 منحصرا اینترنتی است و داوطلبان با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت اینترنتی آنها فعال است می‌توانند هزینه ثبت‌نام را بپردازند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته