دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1396 - 02:02
ملی‌پوش تیم ملی هندبال ایران در گفت‌وگو با آنا:

هدف کسب اولین مدال طلای تاریخ هندبال و صعود به مسابقات جهانی است

ملی پوش تیم ملی هندبال ایران گفت: بازیکنان هندبال همگی یک صدا شدند تا در مسابقات قهرمانی آسیا به سهمیه جهانی و کسب اولین مدال تاریخ هندبال ایران برسند.
کد خبر : 253641

میلاد مسائلی ملی پوش تیم‌ملی هندبال که به همراه تیم‌ملی کشورمان در کره‌جنوبی حضور دارد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره پیروزی ایران مقابل تیم‌های ازبکستان و ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر ما دور اول مقابل ازبکستان و ژاپن با اتحاد و همدلی همه بازیکنان توانستیم پیروز شویم و به عنوان سرگروه به دور بعد راه پیدا کنیم. ما در مرحله اول گام محکمی برداشتیم و فکر می‌کنم نوع بازی ما هم با ژاپن به گونه‌ای بود که باعث تعجب همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها شد و همه به قدرت هندبال ایران ایمان آوردند.


وی به مرحله دوم این رقابت‌ها و همگروهی با عربستان،کره جنوبی و عمان اشاره کرد‌ و‌ گفت: ما در دور دوم با سه تیم آسیا به خصوص عربستان و کره همگروه شدیم که عربستان از تیم‌های کهنه‌کار و قدرتمند آسیاست و همچنین کره که پرافتخارترین تیم هندبال آسیاست و بیشترین سابقه حضور در جام‌های جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارد و اما ما تصمیم گرفتیم با همیت و همدلی جلو برویم و بتوانیم عربستان را در گام اول دور دوم شکست دهیم.


این بازیکن ملی‌پوش تاکید کرد که همه بازیکنان با هدف کسب سهمیه جهانی تلاش می‌کنند و البته هدف اول کسب سهمیه است.


وی تصریح کرد: هدف‌گذاری دوم که بین بازیکنان است رسیدن به خوش رنگ ترین مدال آسیا، برای بار اول در تاریخ هندبال ایران است.


مسائلی عنوان کرد: البته این هدف بین بازیکنان است و ما نمی خواهیم توقعات را بالا ببریم.‌ما تمام تلاشمان این است که بعد از آن دو سال تلخی که هندبال ایران سپری کرد دوباره به روزهای اوج برگردیم و امیدوارم این انرژی مثبتی که از سمت مردم و جامعه هندبال به ما تزریق می شود ادامه‌دار باشد و ما بتوانیم بهترین موفقیت‌ها را در این رقابت‌ها برای هندبال ایران به دست بیاوریم.


ملی پوش تیم ملی هندبال ایران گفت: از همه مردم ایران می‌خواهم که ما را دعا کنند، هندبال رشته مظلومی است و ما روزهای تلخ زیادی را در این دو سال دیدیم،‌خدا را شکر الان شرایط خوب پیش می‌رود و فدراسیون هیچ کم و کاستی برای ما نذاشته است. همه این‌ها باعث اتحاد و همدلی بین بازیکنان شده است. امیدوارم که با کسب سهمیه جهانی و مدال خوش رنگ آسیا جواب حمایت‌های را بدهیم.


وی در پایان عنوان کرد: به نظرم ما شانس بالایی برای صعود داریم ما فقط نباید تمرکزمان را از دست بدهیم و با همین شرایط خوب روحی و روانی سه بازی پیش رو را انجام دهیم. در گام اول باید عربستان و بعد کره جنوبی و عمان را شکست دهیم تا موفق به کسب سهمیه بشویم و مرحله آخر هم کسب مدال است که من یقین دارم به این اتفاق بزرگ دست پیدا می کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته