دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1394 - 15:40
با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور امضاء شد

تفاهمنامه سه‌جانبه بهزیستی برای مسکن معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر تقویت مشارکت‌طلبی، یادآور شد: در راستای تامین مسکن خانواده‌های بالای دو معلول تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه منعقد شد و تا پایان سال آتی در شهرها به ازای هر واحد، 15 میلیون تومان سهم‌آورده بنیاد مستضعفان، 10 میلیون سهم‌آورده بهزیستی و 5 میلیون تومان با همت خیرین مسکن‌ساز تأمین شود.
کد خبر : 25359

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در ضیافت افطار خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تقویت روحیه مشارکت‌طلبی تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه انفاق و بخشش در آموزه‌های دینی بالاخص در مسلک بزرگ مددکار اجتماعی حضرت علی (ع) مورد تاکید بوده است؛ لذا باید شرایطی را فراهم کنیم تا آنکه از تمکن مالی برخوردار است دیگران را تحت پوشش خود قرار دهد.


رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در دوره کنونی رویکرد پیشگیرانه فراگیر را با برنامه‌ریزی مشخص دنبال می‌کنیم، افزود: با پیشگیری همه‌جانبه مبتنی بر دستاوردهای تخصصی شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا از بروز و شیوع معلولیت‌ها جلوگیری کنیم و رشد آسیب را به حداقل برسانیم.


وی توسعه مراکز مشاوره‌ای، ژنتیک، غربالگری بینایی و شنوایی در راستای ارتقاء سطح آگاهی جامعه را از اولویت‌های بهزیستی برشمرد و تصریح کرد: 97.5 درصد جامعه کشوری از اعتیاد پاک هستند که صیانت و حفاظت از آنها از اقدامات دیگر سازمان است.


محسنی‌بندپی با تأکید بر تقویت مشارکت‌طلبی، یادآور شد: در راستای تامین مسکن خانواده‌های بالای دو معلول تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه منعقد شد و تا پایان سال آتی در شهرها به ازای هر واحد، 15 میلیون تومان سهم‌آورده بنیاد مستضعفان، 10 میلیون سهم‌آورده بهزیستی و 5 میلیون تومان با همت خیرین مسکن‌ساز تأمین شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته