دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم گسترش فولاد:

داور نگذاشت از پرسپولیس 3 امتیاز بگیریم

مربی تیم گسترش فولاد گفت: داور مسابقه دیدارمان با پرسپولیس به خاطر فشاری که جو ورزشگاه روی او داشت به اشتباه بازیکن‌مان را اخراج کرد و نگذاشت از صدرنشین جدول رده‌بندی 3 امتیاز بگیریم.
کد خبر : 253508

فرشاد فلاحت‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تحول عظیمی که در تیم گسترش فولاد ایجاد شده و این تیم از میان تیم‌های انتهای جدولی خود را به رده هشتم جدول رسانده است،گفت: «ما روزانه 2 جلسه تمرین سخت و جدی برگزار کردیم و بازیکنان را از لحاظ قوای بدنی به سطح ایده‌آلی رساندیم. بدون توجه به حاشیه‌ها و فرصت‌هایی که تیم در گذشته از دست داده بود، تلاش کردیم تا بازیکنان باتجربه و جوان با یکدیگر به بالاترین سطح هماهنگی برسند و خود را آماده حضور در بازی‌ها کنند. این حس که تیم نمی تواند برنده از زمین خارج شود را از ذهن بچه‌ها دور کردیم و آنها را در فضایی قرار دادیم که حداکثر تلاششان را برای رسیدن به پیروزی انجام دهند.»


مربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: «خوشبخانه بازیکنان تیم خیلی خوب و زودتر از آنچه تصورش را می‌توان کرد، فعل خواستن را صرف کردند و مقابل رقبا به نتایج بسیار خوبی رسیدند. در این میان بدشانسی‌هایی هم گریبان تیم‌مان را گرفت که اگر نبود الان در جایگاه بالاتری هم قرار داشتیم. به عنوان مثال در بازی برابر ذوب‌آهن از فرصت‌ها استفاده نکردیم و در آخرین لحظات گل خوردیم تا به راحتی 3 امتیاز از دست بدهیم. مقابل استقلال در نیمه اول نمایش قابل قبولی ارائه کردیم ولی چون برخی بازیکنان را آسیب دیده به آن دیدار رسانده بودیم در نیمه دوم توان بدنی تیم‌مان کم شد و در پایان بازنده زمین را ترک کردیم.»


وی افزود: «تیم ما در آخرین بازی‌اش در لیگ برابر پرسپولیس نمایش فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و تا لحظات پایانی هم با یک گل جلو بود که آخرین فرصت این تیم تبدیل به گل شد و 2 امتیاز با ارزش را از دست دادیم. البته نباید از از حق بگذریم که محمدرضا اکبریان داور مسابقه که تا اینجا قضاوت‌های خوبی را هم از وی دیده بودیم در این بازی به خاطر فشار جو ورزشگاه دچار اشتباه شد و با اخراج بی دلیل عزیز معبودی ما را 10 نفره کرد. جالب است اکبریان به معبودی گفته بود که فراموش کرده که او کارت زرد اول را گرفته بود.داور با اشتباه خود مانع از آن شد تا پرسپولیس را شکست دهیم.»


فلاحت‌زاده در مورد درگیری که بین فیروز کریمی و تصویربردار در پایان بازی با پرسپولیس به وجود آمد، عنوان کرد: «اصلا درگیری به وجود نیامد. فیروز کریمی، با من و مربیان تیم در حال صحبت‌های درون تیمی بود که فیلمبردار به ما خیلی نزدیک شود و امکان انتقال صحبت‌های ما از طریق تلویزیون وجود داشت. کریمی هم دستش را جلوی دوربین گرفت تا حرف‌های ما به بیرون درز نکند. من هم از فیلمبردار خواستم که فیلم نگیرد ولی او مصر بود که به کارش ادامه دهد. فیروز کریمی هم با روی خوش به فیلمبردار نزدیک شد و کمی با دوربین وی حرف زد. بعد از آن هم به داخل رختکن رفتیم.»


مربی گسترش فولاد با اشاره به هدف نهایی این تیم در پایان فصل تصریح کرد: «با توجه به اینکه هنوز 10 بازی باقی داریم اگر در دیدارهای باقیمانده نهایت استفاده را از فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنیم،این شانس را داریم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. البته بازی با تیم‌های پایین جدولی همچون نفت‌تهران که این هفته حریف‌مان است دشواری‌های خودش را دارد.باید در خانه هیچ امتیازی از دست ندهیم و در بیرون از خانه هم دست خالی زمین را ترک نکنیم تا در میان 3 تیم بالای جدول قرار بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته