دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا مطرح شد؛

واکنش اصغر حاجیلو به بیانیه باشگاه استقلال/ برخی‌ مهمترین دغدغه فکری‌شان گرفتن گرین کارت آمریکا است

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال گفت: برخلاف عده ای هیچ گاه به دنبال سهم خواهی از استقلال نبوده‌ام.
کد خبر : 25346

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از این که اصغر حاجیلو انتقادهایی را از هیات مدیره قبلی استقلال در برنامه ورزش و مردم مطرح کرد، باشگاه استقلال در بیانیه ای به این انتقادات واکنش نشان داد.


اصغر حاجیلو درباره این بیانیه به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «در این بیانیه عنوان شده که من به دنبال سهم خواهی هستم. من اگر دنبال سهم خواهی بودم جوانی ام را خرج استقلال نمی کردم. سهم خواه کسی است که هر گروهی که به استقلال می آید وی نیز حضور دارد. من 40 سال در استقلال حضور داشتم و تنها پیراهنی که در تمام طول دوران فوتبالی ام پوشیدم پیراهن این تیم بوده است اما عده ای به دنبال آوردن اقوام خودشان به استقلال هستند.»


وی افزود: «توصیه من به کسانی که این بیانیه را تنظیم کرده اند این است که از طرف هواداران صحبت نکنند چرا که هواداران واقعی استقلال به خوبی می دانند چه کسی راست می گوید و چه کسی به دنبال منافع خودش است. در حال حاضر کسانی در استقلال حضور دارند که مهمترین دغدغه فکری‌شان گرفتن گرین کارت آمریکا است.»


پیشکسوت باشگاه استقلال درباره قسمتی از بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر اینکه وی در زمان حضورش به عنوان مسئول آکادمی استقلال، حقوق دریافت می کرده است عنوان کرد: «در حال حاضر من 120 میلیون تومان از استقلال طلب دارم. اگر دنبال پول بودم بابت طلبم از این تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کردم. جالب اینکه در بیانیه باشگاه استقلال عنوان شده که صادق پور هیچ پولی بابت حضور در آکادمی استقلال دریافت نکرده، متاسفم برای مسئولان باشگاه استقلال که نام من را در کنار نام فردی همچون صادق پور قرار داده اند. به طور حتم اگر به یک فرد غیرفوتبالی بگویند که به صورت مجانی در استقلال فعالیت کند، وی با اشتیاق تمام می پذیرد. حضور در استقلال برای بسیاری آرزوست اما برای من خاطره است. هر چند با تمام وجود به استقلالی بودن خودم افتخار می کنم.»


حاجیلو با اشاره به اینکه نتیجه فعالیت او در آکادمی استقلال مشخص است گفت: «بازیکنانی نظیر آرش رضاوند، میثم جودکی، مهدی شجاع، مرتضی کریمی پور، احمد موسوی، محمد حسین پور، فرهاد قلی زاده و بسیاری دیگر در زمان حضور من در آکادمی استقلال شکوفا شدند و همگی آنها در حال حاضر در تیم های لیگ برتری و لیگ آزادگان مشغول به بازی هستند اما خروجی فعالیت صادق پور در آکادمی حتی یک بازیکن هم نیست.»


وی درباره تهدید باشگاه استقلال مبنی بر شکایت از وی اظهار داشت: «از مسئولان باشگاه استقلال درخواست می کنم که چنین کاری را حتما انجام دهند. حاضرم در هر دادگاهی حضور پیدا کنم اما مطمئن باشید حرف هایم را پس نخواهم گرفت.»


سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: «اعضای سابق هیات مدیره استقلال، حمایت من از قلعه نویی را برنتابیدند و علت کینه توزی آنها نیز همین مسئله است. این افراد که می گویند در استقلال پولی نگرفته اند چرا برای کارهای عام المنفعه به نقاط دور کشور نمی روند؟ چرا تنها در استقلال به دنبال انجام کار مجانی هستند؟ گرفتن حقوق توسط اعضای هیات مدیره ها در قانون آمده است و آنها بابت هر ساعت حضورشان در جلسات هیات مدیره دستمزد دریافت می کنند.»


وی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: «امیدوارم استقلال با حضور مظلومی موفق شود. وی سابقه زیادی در استقلال دارد و توانایی های خود را در گذشته اثبات کرده است. تنها نکته ای که وجود دارد این است که مظلومی نباید در کارهایش به دنبال تلافی کردن باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته