دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1396 - 12:01
عضو شورای شهر پیشنهاد داد؛

تشکیل کارگروهی در شورای شهر به منظور پیگیری مطالبات مردم از شهرداری تهران

رئیس کمیسیون محیط‌زیست، سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران، با ارائه دو پیشنهاد به ریاست شورا و هیات رئیسه از آنها خواست تا کارگروهی را به منظور پیگیری مطالبات مردم در حوزه شهرداری تشکیل دهند.
کد خبر : 253409

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، زهرا صدراعظم نوری در سی‌ونهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه طی هفته‌های گذشته اعتراضاتی در سطح شهرهای مختلف کشور از جمله شهر تهران نسبت به وضعیت اقتصادی، ‌سیاسی و مدیریتی انجام شد، اظهار کرد: گرچه باید این اعتراضات را ریشه‌یابی کرد و علل و عوامل این اعتراضات را شناسایی و برای پاسخ به مطالبات مردم اقداماتی عاجل اتخاذ کرد، بالتبع شهرداری و اعضای شورای شهر باید خود را مخاطب اعتراضات مردم بدانند، نباید با گذشت زمان مطالبات به فراموشی سپرده شود.


وی ادامه داد: تجربه دهه‌های گذشته نشان می‌دهد متاسفانه بخش قابل‌توجهی از حاکمیت به ویژه نهادهایی که خود را در مقابل مردم پاسخگو نمی‌دانند تلاش می‌کنند با گذشت زمان مطالبات مردم حتی معکوس جلوه کند.


رئیس کمیسیون محیط‌زیست، سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران به ارائه دو پیشنهاد پرداخت و گفت: پیشنهاد می‌کنم به همین منظور کارگروهی تشکیل و آن بخش از مطالبات مردم در حوزه شهرداری را شناسایی و به صحن علنی شورا برای پیگیری و اقدام ارائه کنیم. همچنین پیشنهاد دیگرم به ریاست شورا و هیات‌رئیسه این است که در حوادث و اعتراضات ناگوار دی‌ماه افراد زیادی از مردم معترض و نیروهای انتظامی آسیب‌های جسمی و روحی دیدند، لذا درخواست می‌شود شورای شهر با تشکیل کارگروهی از شورا، شهرداری نسبت به دلجویی و گفت‌وگو با خانواده‌های آسیب‌دیدگان این حوادث از عمیق‌تر شدن شکاف‌های اجتماعی جلوگیری کند.


وی در پایان تاکید کرد که جا دارد شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در کنار توجه به مطالبات، در جهت التیام آسیب‌های جسمی و روحی ناشی از حوادث اخیر در کنار مردم تهران قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته