دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش سرپرست تراکتورسازی به قرارداد میلیاردی «ساغلام»

سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: مبلغ قرارداد ساغلام به این صورت که اعلام شد حقیقت ندارد و باشگاه لازم بداند آن را اعلام خواهد کرد.
کد خبر : 253348

کاظم محمودی سرپرست تیم تراکتورسازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب ساغلام به عنوان مربی جدید تیم تراکتورسازی گفت: «وقتی باشگاه تصمیم گرفت در کادر فنی تغییراتی ایجاد کند چند مربی خارجی جزء گزینه‌ها بودند که با توجه به کارنامه موفقی که ساغلام در فوتبال ترکیه داشت، باشگاه ترجیح داد این مربی را انتخاب کند. ساغلام یکی از مربیان بزرگ فوتبال ترکیه است که بورسیا اسپور در زمان مربیگری این مربی موفق شد قهرمان لیگ این کشور شود.»


وی در خصوص عدم توافق باشگاه تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی بیان کرد: «دنیزلی یکی از گزینه‌های اصلی تراکتورسازی بود اما با توجه به قراردادی که این مربی در لیگ ترکیه با یکی از باشگاه‌ها داشت نمی‌توانست قراردادش را فسخ کند و به همین دلیل نتوانستیم این مربی را جذب کنیم.»


محمودی در مورد مبلغ قرارداد ساغلام که اعلام شده وی برای 10 بازی حدود 700هزاردلار خواهد گرفت، گفت: «مبلغ قرارداد ساغلام به هیچ وجه رسانه‌ای نمی‌شود و باشگاه هم بیانیه‌ای در این رابطه صادر کرده است. اما چیزی که مشخص است مبالغی که اعلام می‌شود اصلا درست نیست اما اگر باشگاه لازم ببیند مبلغ قرارداد را اعلام خواهد کرد.»


سرپرست تراکتورسازی در رابطه با حضور دستیاران خارجی در کادر فنی تراکتورسازی افزود: «ساغلام دستیارانش را انتخاب کرده‌است و این مربیان همه با ساغلام سابقه همکاری دارند و قرار است طی روزهای آینده به تبریز سفر کنند. در حال حاضر مجتبی حسینی و چند مربی داخلی در کادر فنی حضور دارند که سرمربی تیم در مورد وضعیت آنها تصمیم گیری می‌کند.»


وی در مورد شروط تمدید قرارداد مربی ترک با تراکتورسازی گفت: «در حال حاضر هیچ شرطی برای تمدید قرارداد ساغلام درنظر نگرفتیم و قرارداد این مربی با تراکتورسازی تا پایان فصل است. در پایان فصل هم بعد از نتایجی که تیم کسب کرد باشگاه در مورد تمدید قرارداد این مربی تصمیم گیری می‌کند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته