دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حبیب‌زاده عنوان کرد؛

شناسایی هر چه سریعتر ماموران خاطی منطقه 18/ معرفی افراد متخلف به مراجع ذیصلاح

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری منطقه 18 در تخریب یک ملک گفت: شهردار منطقه باید هر چه سریعتر ماموران خاطی را شناسایی و آنها را به مراجع ذیصلاح معرفی کند.
کد خبر : 253330

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، افشین حبیب‌زاده در سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه هفته گذشته پس از تخریب بخشی از املاک باقی مانده تملک شده توسط شهرداری منطقه 18 پیکر یکی از شهروندان که ظاهرا در گودالی شب را به صبح می‌رسانده پیدا می‌شود، اظهار کرد: پس از بررسی‌های اولیه گزارش شد این شخص از جمله مالکان ملک مذکور بوده است که به دلایل نامشخصی همچنان به زندگی خود در آن ملک ادامه داده و ماموران شهرداری به دلیل بررسی‌های ناقص قبل از تخریب متوجه این موضوع نشدند.


وی ادامه داد: اگر چه هنوز زمان فوت شخص مذکور به طور قطعی از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است اما اساساً تذکرم به شهرداری منطقه 18 به جهت کم دقتی در بررسی‌های قبل از تخریب کامل ملک مذکور است.


عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: لازم است شهردار منطقه 18 ضمن ارائه گزارش کامل از واقعه مذکور به شورای شهر تهران هر چه سریعتر ماموران خاطی را شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته