دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم:

«تارتار» بایدخویشتن‌دارتر باشد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: از مهدی تارتار که یک مربی باتجربه در لیگ برتر است توقع داریم خویشتن‌دارتر باشد.
کد خبر : 253100

بهرام رضائیان مدیرعامل پارس جنوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اعتراض هواداران تیم پارس به عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر گفت: «زمانی که لیگ برتر آغاز شد برنامه ما کسب رتبه آبرومند در پایان لیگ برتر بود و هیچ برنامه‌ای برای قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی نداشتیم. اما نتایج خوب تیم در نیم فصل اول ، انتظارات را بالا برد و باعث شد هواداران از ما توقع داشته باشند که بتوانیم در همه بازی‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.»


وی ادامه داد: «در بازی مقابل استقلال خوزستان بازیکنان پارس جم چندین فرصت گلزنی را از دست دادند ضمن اینکه یک پنالتی هم توسط بازیکنان ما به هدر رفت. وقتی تیم بهترین بازی را به نمایش می‌گذارد و چندین موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند اما با بی‌دقتی موقعیت‌ها را به هدر می‌دهد هوادارای که در ورزشگاه است هم عصبانی می‌شود و واکنش نشان می‌دهد. بازیکنان ما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج دهند البته هدف ما هم کسب نتیجه است و نمایش بازی خوب که با نتیجه همراه نباشد برای ما ایده‌آل نیست.»


مدیرعامل پارس جم در مورد گلایه‌های مهدی تارتار از انتقاد هواداران و اینکه اعلام کرد در پایان لیگ از پارس جم جدا می‌شود بیان کرد: «تارتار یک مربی باتجربه است که سال‌ها روی نیمکت تیم‌های مختلف لیگ نشسته است. همانطور که به هواداران خودمان توصیه می‌کنیم که صبوری بیشتری به خرج دهند از تارتار هم توقع داریم خویشتن‌دار باشد. من بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان هیچ فحاشی از هواداران نسبت به بازیکنان و سرمربی تیم نشنیدم و فقط هواداران به عدم نتیجه گیری تیم اعتراض داشتند که من هم به آنها حق می‌دهم. تارتار تا آخر فصل با ما قرارداد دارد و بعد از اتمام قراردادش می تواند در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.»


وی افزود: «تیم ما در حال حاضر هیچ استرسی ندارد و بازیکنان ما بدون فشار بازی می‌کنند. به همین دلیل بازی بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارند اما در زدن ضربات نهایی دقت نمی‌کنند. از کادر فنی می‌خواهم تا با بازیکنان بیشتر تمرین کند تا آنها بتوانند در زدن ضربات نهایی هم بدون استرس کار کنند تا بازی زیبای آنها با نتیجه همراه باشد.»


رضائیان درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب پارس جم در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «در نقل وانتقالات نیم فصل با توجه به پتانسیل بالایی که از بازیکنان خودمان سراغ داشتیم دست به تغییرات زیاد نزدیم و چند بازیکنی هم که به تیم جذب شدند با نظر کادر فنی بود و مدیریت باشگاه هیچ دخالتی در امور فنی ندارد. به عنوان مثال محمد نوری با نظر مستقیم مهدی تارتار جذب شد که در بازی مقابل استقلال خوزستان یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و نشان داد که هنوز فرصت زیادی برای درخشش در فوتبال ایران دارد.»


مدیرعامل پارس جم در مورد آخرین وضعیت پرونده محمد طیبی در فیفا گفت: «آخرین باری که ما با فیفا در تماس بودیم آنها اعلام کردند که مدارک و مستندات باشگاه پارس جم را بررسی خواهند کرد و طبق همین مستندات رای پرونده طیبی را صادر می‌کنند و به اطلاع باشگاه پارس جم خواهند رساند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته