دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اخراج کامیابی‌نیا از پرسپولیس تا اطلاع ثانوی

هافبک مصدوم پرسپولیس با تصمیم سرمربی سرخ‌ها تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات این تیم را ندارد که این موضوع باعث شده تا شایعه اخراج محترمانه وی از پرسپولیس شنیده شود.
کد خبر : 253084

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمال کامیابی‌نیا 5 روز پیش، پس از تمرین سرخ‌پوشان به همراه برخی از بازیکنان تیم به استخر رفت و هنگامی که قصد داشت با حرکتی آکروباتیک درون آب شیرجه بزند به دلیل لیز خوردن از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شد که این موضوع موجب مصدومیت بیش از 3 هفته‌ای وی شد.


پس از این اتفاق برانکو ایوانکوویچ که از این حرکت غیرحرفه‌ای کامیابی‌نیا به شدت عصبانی بود در پاسخ به این سوال که احتمال محرومیت کامیابی‌نیا چقدر است، گفت: «بازیکن حرفه‌ای هم در بازی، هم در تمرین و هم در سایر زمان‌ها وظیفه دارد از سلامتی خود مراقبت کند. کمال با این حرکت بیشترین لطمه را به خودش زده است. جدایی حدود یک ماهه او ضرر بزرگی است که این بازیکن دیده است. او علاوه بر از دست دادن پاداش خود، از تیم ملی هم به همین دلیل محروم می شود. منتظر هستیم که مصدومیتش برطرف شود اما طبیعی است که از طرف ما هم با جریمه روبرو خواهد شد.»


کامیابی نیا پس از مواجه شدن با این واکنش سرمربی تیمش تا به امروز در تمرینات سرخ‌ها آفتابی نشده که البته این موضوع با درخواست برانکو بوده است. سرمربی پرسپولیس این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کرده و حالا کامیابی‌نیا منتظر است تا کمیته انضباطی در مورد وی تصمیم‌گیری کند. باید دید چه جریمه‌ای برای هافبک مصدوم غیرحرفه‌ای پرسپولیس گرفته می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته