دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1394 - 12:47
رئیس کمیته محیط‌ زیست شورای شهر اعلام کرد

اولویت‌ نصب دیوارهای شیشه‌ای در مترو برررسی می‌شود

رئیس کمیته محیط‌ زیست شورای شهر تهران از بررسی اولویت‌دار بودن نصب دیوارهای شیشه‌ای در مترو از سوی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر : 25308

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمد حقانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در صحن شورای شهر تهران این سؤال مطرح شده است که آیا شیشه‌های ایمنی باید در ایستگاه‌های مترو نصب شود یا خیر؟ بر همین اساس مقرر شد مطالعات آن به مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران سپرده شود تا اولویت‌دار بودن آن نیز مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد.


وی تاکید کرد: اعتقاد دارم که مرکز مطالعات می‌تواند بیشتر در مسائل فرهنگی، اجتماعی و زیست‌محیطی به دنبال تهیه برنامه‌های راهبردی و اجرایی برای مدیریت شهری تهران باشد.


حقانی به همکاری مطالعاتی شورای شهر پایتخت با مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام خوبی است که بسیاری از لوایح یا طرح‌هایی که از طریق شورا یا شهرداری تهیه می‌شود، در کمیسیون‌های تخصصی تبادل اطلاعاتی با مرکز مطالعات انجام می‌شود تا نقطه نظرات خود را به‌عنوان یک مرکز علمی در شورای شهر ارائه کند.


به گفته رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر اخیرا در زمینه لایحه آب خام شهر تهران و آموزش شهروندان برای مدیریت پسماند از نقطه نظرات مرکز مطالعات به خوبی استفاده کردیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته