دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1396 - 13:20
سالگرد انتصاب انقلابی(5)/ رئیس دانشگاه تبریز:

تحولات دانشگاه آزاد مورد تایید بدنه آموزش عالی کشور است

رئیس دانشگاه تبریز ضمن مثبت ارزیابی‌ کردن تحولات دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: توجه به مباحث پایه‌ای پژوهش جزو کارهای بسیار خوبی است که در دانشگاه آزاد اسلامی در این یک‌سال اتفاق افتاده است و قطعا این اتفاقات و تحولات مورد تایید بدنه آموزش عالی کشور است.
کد خبر : 253023

محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در رابطه با سالگرد انتصاب دکتر ولایتی به ریاست هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و تحولات یک‌سال گذشته این دانشگاه اظهار داشت: جهت‌گیری‌های دانشگاه آزاد درست است و جزو مطالباتی است که همه مراکز علمی بزرگ کشور به دنبال آن هستند.


پورمحمدی درباره تاکیدات دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر ولایتی مبنی بر شکل‌گیری دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی هم افزود: فکر می‌کنم حق دارند، من نمی‌گویم این دانشگاه از لحاظ فرهنگی مشکل داشته است ولی زمان آن رسیده است که به این مسائل بیشتر توجه شود. این هم جزو سیاست‌های خوبی است که نوعا انتظار هم هست که در شرایطی که ما از مسائل کمیت‌گرایی مقداری فارغ شده‌ایم، به مسائل فرهنگی و کیفی بیشتر توجه شود.


وی ادامه داد: اینکه ما کمیت را محدود کنیم و به کیفیت پرداخته شود، توجه به مباحث پایه‌ای پژوهش جزو کارهای بسیار خوبی است که در دانشگاه آزاد اسلامی در این یکسال اتفاق افتاده است. چالش توسعه کمی مختص دانشگاه آزاد اسلامی نیست همه دانشگاه‌ها به آن گرفتار هستند.


رئیس دانشگاه تبریز تاکید کرد: قطعا این اتفاقات و تحولات مورد تایید بدنه آموزش عالی کشور است، کارهای مثبت خوبی انجام شده است و همه آنها را تایید می‌کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته