دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

215 هزار واحد مسکن مهر پرند و پردیس برق‌رسانی می‌شوند

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان تهران با بیان اینکه بیش از 200 هزار واحد مسکن مهر در پرند و 60 هزار واحد مسکن مهر در پردیس وجود دارد، گفت: تا کنون برق 45 هزار واحد مسکن مهر پرند و پردیس تامین شده‌ است.
کد خبر : 25293

معماران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با تاکید بر اینکه بیش‌ترین تعداد مسکن مهر کشور در تهران است، افزود: تقریبا همه شهرستان‌ها مسکن مهر دارند، اما بیش‌ترین تعداد این واحدهای مسکونی در تهران و عمدتا شهرستان‌های آن است، بنابراین بیش‌ترین تامین برق نیز برای مسکن مهر از سوی شرکت توزیع برق استان تهران صورت می‌گیرد.


وی با بیان اینکه تاکنون همه واحدهای مسکن مهر دارای تفاهم‌نامه برق‌رسانی شده‌اند، تصریح کرد: اگر هزینه سایر زیرساخت‌ها نیز از سوی دولت یازدهم و وزارت راه و شهرسازی تامین شود، یقینا سایر واحدهای مسکن مهر هم برق‌رسانی خواهند شد.


این مقام مسئول با بیان اینکه پرند و پردیس بیش‌ترین تعداد مسکن مهر را دارند، اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر در پرند و پردیس تکمیل نشده‌اند، اما در صورت پایان این پروژه‌ها، ما به تکالیف خود برای برق‌رسانی پایبند خواهیم بود.


معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان تهران با تاکید بر اینکه شرکت توزیع برق یک بنگاه اقتصادی و بدون بودجه دولتی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه ما باید از درآمدهای خود هزینه‌ها را تامین کنیم، بنابراین دولت باید اقدامات تکلیفی و محل و زمان تامین هزینه‌های آن را مشخص کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته