دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1396 - 09:51

تلاش عربستان برای مصادره اموال میلیاردر سعودی در مراکش

منابع خبری فاش کردند پادشاهی عربستان در تلاش است تا در دارایی‌های شاهزاده میلیاردر سعودی در مراکش دست برد و آن‌ها را مصادره کند.
کد خبر : 252918

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌الیوم، ولید بن‌طلال همچنان در بازداشت سعودی‌ها است و عربستان به‌دلیل اینکه او حاضر نشده است پیشنهاد معامله را در مقابل آزادی‌اش بپذیرد، بن‌طلال را از هتل ریتز کارلتون به زندان حائر در ریاض منتقل کرده‌اند و زیر شکنجه قرار داده‌اند.


در این راستا گزارش شده است که پادشاهی عربستان در تلاش است تا اموال بن‌طلال را در مراکش مصادره کند. باوجود این، پادشاهی مراکش با رد این درخواست اعلام کرده است هیچگونه اطلاعات بانکی مربوط به این میلیاردر سعودی را بدون اجازه او در اختیار سعودی‌ها قرار نمی‌دهد.


طبق این گزارش، سعودی‌ها درخواست کرده‌اند مراکش اموال بن‌طلال را در چندین پروژه بزرگ در برخی شهرهای این کشور به این اتهام که بن‌طلال مفسد اقتصادی است، به آن‌ها واگذار کنند.


نشریه فوربس چاپ آمریکا مجموع دارایی‌های بن‌طلال را 17 میلیارد دلار ارزیابی کرده است. او در مراکش اموال زیادی دارد که هتل «چهار فصل»‌ ازجمله آن‌ها است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب