دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستبند پلیس بر دستان قاچاقچیان شرق تهران/ کشف 130 کیلو هروئین و دستگیری چهار نفر توزیع‌کننده اصلی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از شناسایی و انهدام باند چهار نفره توزیع هروئین در شرق تهران خبر داد و گفت: 130 کیلو هروئین به ارزش ریالی 2 میلیارد و 210 میلیون تومان کشف و ضبط شد.
کد خبر : 252706

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگویی، به آخرین عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اشاره و تصریح کرد: بنا بر گزارشات مردمی و با رصد اطلاعاتی مأموران این پلیس باند چهار نفره توزیع گسترده هروئین در شرق تهران از جمله مناطق افسریه، شهرک رضویه و پارک بعثت شناسایی و متلاشی شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: اعضای این باند با دو دستگاه خودروی سیلو و پژو 405، هروئین‌ها را بعد از بسته‌بندی بین خرده‌فروشان در پارک‌ها و میادین و معابر شرق تهران به فروش می‌رساندند.


این مقام ارشد پلیس فاتب، گفت: با اشراف اطلاعاتی، اعضای این باند قبل از توزیع مواد هنگامی که در حال تردد با خودروهای خود بودند با هماهنگی مرجع قضایی متوقف و دستگیر شدند؛ در بازرسی از دو دستگاه خودرو مقداری از مواد کشف شد.


وی افزود: بعد از دستگیری اعضای این باند مخفیگاه آنها نیز شناسایی شد و در بازرسی از آن هم بقیه هروئین‌های بسته‌بندی شده کشف و ضبط شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به کشف 130 کیلو هروئین به ارزش ریالی 2 میلیارد و 210 میلیون تومان از این باند اشاره کرد.


سرهنگ بخشنده در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص بازه سنی دستگیرشدگان و همچنین سابقه‌دار بودن این افراد، گفت: این 4 نفر در بازه سنی 25 تا 40 سال قرار داشتند و سابقه توزیع مواد مخدر و همچنین زندان را نیز در کارنامه خود داشته‌اند.


وی خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته