دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1394 - 10:24
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

نجات 20 شهروند محبوس شده در منزل مسکونی/ حادثه تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع آتش‌سوزی در ساختمانی 4 طبقه در خیابان نبرد خبر داد که 20 نفر در آن محبوس شده بودند و آتش‌نشانان توانسته‌اند به موقع همه آنان را در سلامت کامل خارج کنند.
کد خبر : 25247

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 2:25 دقیقه صبح امروز (شنبه)، حادثه حریق در منزل مسکونی به آدرس خیابان نبرد، خیابان مسلم جنوبی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.


وی افزود: آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه پژو 206 دچار حریق شده و آتش‌ در حال گسترش به طبقات و سرایت به دیگر خودروها بود اما آتش‌نشانان توانستند به موقع آن را مهار کنند.


به گفته ملکی آتش باعث ایجاد دود بسیار در ساختمان شده و 20 نفر از ساکنان در خانه‌های خود محبوس شده بودند که آتش‌نشانان توانسته‌اند همه این افراد را به سلامت از ساختمان خارج کرده و 7 نفر از آنان که دچار دودگرفتگی خفیف شده بودند را در محل مداوا کنند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه، در ساعت 3:12 دقیقه عملیات را به پایان رساندند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته