دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1396 - 16:21

حضور ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا

نمایشگاه گردشگری فیتور با حضور ایران و ۱۶۵ کشور در مرکز نمایشگاهی مادرید گشایش می‌یابد.
کد خبر : 252412

به‌گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، سی‌و‌هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا از ۲۸ دی تا دوم بهمن با حضور ۱۶۵ کشور در قالب ۹۸۹۶ کمپانی و 244 هزار و 972 شرکت کننده تجاری و جهان‌گردی و بیش از صد‌ها خبرنگار بین‌المللی از نشریات مختلف گشایش خواهد یافت.
در افتتاح نمایشگاه گردشگری فیتور علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز حضور خواهد داشت.
غرفه ایران در نمایشگاه فیتور ۳۰۴ مترمربع است و بخش‌های مختلف عمومی و خصوصی گردشگری کشورمان در آن به معرفی دستاورد‌ها و خدمات و جاذبه‌های کشورمان می‌پردازند.
غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه فیتور، در زمینی به مساحت ۳۰۴ مترمربع، با الهام از معماری ایرانی و اسلامی طراحی شده است. در این غرفه برنامه‌های مختلفی از جمله نشست‌های تخصصی و عمومی، موسیقی سنتی، کارگاه ساخت و تولید صنایع‌دستی، لباس‌های محلی، غذاهای بومی و دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.
نمایشگاه فیتور یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، افریقا و آسیا است، فیتور به نوعی نقطه مرجع توریسم دنیا برای متخصصان حرفه گردشگری و نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازارهای داخلی و خارجی صنعت جهانگردی به شمار می‌رود. ‎


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب