دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1396 - 10:59
نایب رئیس مجلس تاجیکستان:

اسلام واقعی دنبال مقابله با تروریسم است

عبدالجبار عزیز نایب رئیس مجلس تاجیکستان در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: متاسفانه اندیشه‌های بی اساس و صرفا غلطی را به اسم اسلام مطرح می کنند حال اینکه این موضوعات ربطی به اسلام ندارد.
کد خبر : 252245

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالجبار عزیز نایب رئیس مجلس تاجیکستان در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در محل هتل اسپیناس در حال برگزاری است گفت: متاسفانه اندیشه‌های بی اساس و صرفا غلطی را به اسم اسلام مطرح می کنند. حال اینکه این موضوعات ربطی به اسلام ندارد. اسلام واقعی به دنبال مقابله با تروریسم است لذا باید با نشان دادن اسلام واقعی جلوی اسلام هراسی را بگیریم.


وی با تاکید بر لزوم نشان دادن سیمای پاک اسلام و احترام به اندیشه های سازنده گفت: با این دیدگاه تاجیکستان از هرگونه تلاش و قطعنامه‌های بین‌المللی که منجر به تحکیم و پایداری صلح و ثبات در خاورمیانه می‌شود، استقبال می‌کند و معتقد است باید همین روند درباره فلسطین نیز اتخاذ شود.


نایب رئیس مجلس تاجیکستان تاکید کرد که باید از هرگونه سیاستی که منجر به درگیری در بیت المقدس و کشورهای همجوار می‌شود، جلوگیری شود و سازمان ملل نیز به این موضوع توجه نماید.


وی در پایان گفت که تاجیکستان تلاش خود را برای همکاری با افغانستان برای ایجاد صلح و ثبات و آسایش در این منطقه به کار می گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته