دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1394 - 14:56
روایت سخنگوی حزب اعتدال وتوسعه از ضیافت افطاری روحانی

به جز مصباحی‌مقدم بقیه اصولگراها تا آخر جلسه ماندند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: در جلسه ضیافت افطاری رئیس جمهوری با شخصیت‌های سیاسی فقط آقای مصباحی مقدم جلسه را ترک کرد و باقی اصولگرایان تا آخرین لحظات در جلسه حاضر بودند.
کد خبر : 25208

غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در مورد ضیافت افطاری رئیس‌جمهوری در چهارشنبه شب با شخصیت‌های سیاسی اظهار کرد: در این جلسه بعدا از آقای حدادعادل، آقای کرباسچی دومین سخنران بود و بعد از او دیگر شخصیت‌ها از جمله اصولگرایان ریشه‌داری همچون آقای بادامچیان صحبت کردند.


دهقان که از حاضران در این ضیافت بوده است، تأکید کرد:تنها آقای مصباحی مقدم بود که جلسه را ترک کرد و دیگر چهره‌های اصولگرا تا آخرین لحظات در جلسه حضوری فعال داشتند.


وی در ارزیابی خود از این جلسه گفت: جلسه افطاری ریاست جمهوری با فعالان احزاب و چهره‌های سیاسی برجسته را می‌توان در مجموع مثبت ارزیابی کرد، چون گامی رو به جلو برای نزدیکی هر چه بیشتر جناح‌های سیاسی قلمداد می‌شود.


دهقان افزود: جامعه ایران طی چند سال گذشته بخصوص در سطح فعالان سیاسی درچار نوعی شکاف سیاسی شده بود. در مورد علت و تبعات این شکاف زیاد صحبت شده است و الان مجالی برای بازگویی آن نیست.مسلما جناح‌ها از آن قضایا بهره گرفتند و در عمل نشان داده‌اند که بر روی کلیات نظام و انقلاب اجماع دارند و این بسیار لازم و ضروری است.


او تاکید کرد: در وضع کنونی منطقه‌ لازم است ایران به عنوان لنگرگاه امنیت باشد که این نیازمند یک وفاق ملی است و حضور همه جریانات فکری را طلب می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته