دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مرفاوی:‌ شاید من خواب بودم که داور 5 دقیقه وقت تلف شده گرفت/ گل سالم ما را مردود کردند تا استقلال پیروز شود

سرمربی تیم پیکان از گرفتن 5 دقیقه وقت تلف شده توسط داور در دیدار با استقلال ابراز شگفتی کرد.
کد خبر : 2520

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار استقلال تهران مقابل پیکان در حالی با برتری شاگردان قلعه‌نویی پایان یافت که داور این مسابقه به گفته بسیاری از کارشناسان داوری گل سالم پیکانی‌ها را در دقیقه 88 مردود اعلام کرد و از سوی دیگر با گرفتن 5 دقیقه وقت تلف شده با اعتراض کادر فنی پیکان مواجه شد.


عبدالصمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌گفت: بازی سختی را با استقلال انجام دادیم و در روزی که می‌توانستیم به 3 امتیاز حساس دست پیدا کنیم شکست خوردیم.


وی ادامه داد:‌ استقلال بازی خوبی انجام داد و از همان ابتدا نیز برای پیروزی در این میدان جنگید اما بازیکنان من نیز حریف سرسختی مقابل آنها نشان دادند و ما حتی به گل هم رسیدیم.


وی افزود: گلی که ما به ثمر رساندیم را می‌توان پاک ترین و سالم ترین گل لیگ دانست اما داور به راحتی در این صحنه گل ما را که توسط دقیقی به ثمر رسید مردود اعلام کرد.


مرفاوی گفت: بعد از زدن گل داور 5 دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت که این موضوع برایم بسیار جای تعجب داشت، نمی‌دانم شاید زمانی که داور این تایم را محاسبه کرده من خواب بودم.


سرمربی تیم صبا عنوان کرد: به هر حال ما تلاشمان را کردیم، گل ما را مردود و 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کردند،استقلال باید در این دیدار به پیروزی می‌رسید که این اتفاق نیز افتاد.


انتهای پیام/

برچسب ها: صمد مرفاوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته